ENKELT OG GREIT

Da var det på tide å poste mitt bidrag til helgas utfordring fra medblogger Utifriluft, og tema denne ganger er enkelt og greit “ENKELT OG GREIT”.. som jo er.. eeeh.. enkelt og greit, hehe.

Og her er mine bidrag.. som starter med at jeg enkelt og greit gikk ut og knipsa det første og beste jeg fant..

Deretter et tilbakeblikk på en helt enkel og grei livsstil som jeg elsker..og savner.

Og selvfølgelig en helt enkel og grei lunsj ute i det fri.

Og til slutt et glimt av ei lita flue som lever livet sitt helt enkelt og greit, uten å bry seg døyten om hva jeg styrer med i mitt liv. Fornuftig tenker jeg..

Ikke det helt store innlegget akkurat – men det er i alle fall veldig enkelt og greit 😜

 

6 kommentarer
    1. Det var fine ting som representerer enkelt og greit 🥰
      Har ikke vært med på noen utfordringer i det siste, men har bestemt meg å være med på en på en annen plattform. Kanskje jeg deler den her også. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg