DU FORUNDERLIGE VERDEN

En ting er i alle fall sikkert.. jeg slutter aldri å bli imponert av den forunderlige verden vår. Som jeg nevnte i det innlegget HER så la jeg meg i snødekte omgivelser og våkna opp til frost. Så jeg starta dagen så påhyra at en polfarer kunne blitt misunnelig. Nå ble været utrulig bra etter hvert da, men nettopp fordi det var så mye snø og en ganske ekkel isvind som oppfordra til tjukk genser, valgte jeg å hive meg på hjul etter hvert. Og noen timers kjøring unna er ullgenser bytta ut med singlet og det er skikkelig vår med hvitveis i fleng og trær som har begynt å bli grønne. Yeppz, du forunderlige verden.

Som dere nok skjønner så har jeg parkert for natta nå. Middagen, som i dag ble brødskive med stekt pølse & egg m/smelta ost på toppen er fortært, og jeg skal bare sløve resten av kvelden. Skal innrømme at jeg hadde en totalt unødvendig tur innom en butikk tidligere i dag, men jeg var sååå fysen på litt helgekoz..så jeg klatra bort halve neste ukes matbudsjett, hehe.

Jada-jada…æ kan sikkert skjemmes litt, men det blir ikkje i dag 😉

Nå skal jeg trø meg en tur i nærområdet mens sola enda er oppe. Blir sikkert noen bilder av det som dere får se i mårra.

Ha en riktig nydeligvakker kveld videre alle sammen ❤️ og sov godt når den tid kommer.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg