DET ER LOV MED LITT SJØLSKRYT

Av og til må det være lov med litt sjølskryt, ikke sant? Så folkens – i dag har jeg da altså vært flink. Superflink, faktisk – syns jeg i alle fall sjøl. Jeg starta jo dagen grytidlig med å dra ut og spiste frokosten min i frisk luft. Gikk du glipp av det innlegget finner du det HER. Etter at jeg hadde sittet og kosa meg i sola lenge, lenge surra jeg meg litt videre og kjørte til Kongsvik og fylt opp kaffekoppen på YX´n der. Jeg har jo dissa stasjonskoppene da, så da er det bare rett inn og rett ut igjen..null kø.
Deretter snudde jeg nesa hjemover igjen, men hadde ørten stopp underveis. På den ene plassen jeg pausa fikk jeg faktisk knødd meg til å rydda litt i hybel-delen av bilen min…tru mæ – det trengtes.

Men etter hvert surra jeg meg hjem igjen, og parkerte kjærra nesten 6 timer etter at jeg hadde kjørt ut.
Når man er oppe såpass tidlig som 5 og er timevis ute i frisk luft, kan jeg love dere at det kjennes. TiT sier bare jeg..Trøtt i Trynet så det holder, hehe.
Jeg fant ut at jeg kunne IKKE sette meg ned da jeg kom hjem, for da ville mest sannsynlig den derre dødelig fornærma latmakken jeg forlot i mårres, bite seg fast i meg. Så jeg heiv meg rundt og fikk farga håret, og så kokte jeg noen poteter jeg egentlig hadde glemt at jeg hadde og laga potetmos krydra med salt, sitronpepper og hvitløk. Og så fresa jeg meg en løvbiff og hadde litt drømmelett til. Grønnsaker????…eeeeh..næææh…de ligg godt i frysar´n de.

Så ja, jeg syns jeg har vær utruuuuuulig flink i dag..i alle fall i forhold til hva jeg foretok meg i går, for da var jeg så lat at jeg nesten ble skyldig bevegelser før dagen var omme.

Men NÅ akter jeg å la latmakken få viljen sin – så da blir det sofasløving og dypdykk i påskeegget resten av dagen..med mindre noe ekstremt spennende dukker opp… hahahaa..no var æ bra morsom 😂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg