DEN GLADE VANDRER

Sett sånn, da ble det jaggu et innlegg til på meg før søndagen takker for seg. Kjenner på skrotten at jeg har fått mye input i dag, så jeg ble faktisk sykt trøtt når jeg hadde spist. Og i et tappert forsøk på å holde meg våken ei lita stund til, satte jeg meg likesågodt ned og blogga litt. I går sa jeg på slutten av det innlegget HER at jeg skulle traske meg en tur i nærområdet der jeg sto i natt som var.. og at jeg satsa på å få tatt litt bilder. Det gjorde jeg jammen også. Det er et flott område å traske rundt i, og jeg hadde bestemt meg for hvor jeg skulle gå for å knipse bilder. Jeg har nemlig vært her på oppdagelsesferd før, hihi.. så da var det bare å finne frem turskoa og leke den glade vandrer.

Jeg trenger forresten ikke å leke noe som helst. Jeg liker å vandre, og når jeg vandrer blir jeg glad. Yeppz, definitivt den glade vandrer.

Først stopp ble en tur gjennom litt skau og ned til Heimsjøen, et nydelig vann som ligger like ved der bilen sto.

Deretter var det å begynne å traske seg litt opp i høyden.

Bare MÅTTE forevige denna kule rota.

Så traska jeg videre i nydelig vær og nydelige omgivelser.

Ligger noen flotte myrområder oppi bakkan, men ca midt på de kursa jeg meg vekk fra veien og inn på en liten, nesten gjengrodd sti.

Sjekk den raringen jeg gikk på der.

Så til slutt kom jeg til det endelige målet.. nemlig et punkt der det er mulig å se litt av Snåsavatnet i det fjerne.

Det er jo dessverre ikke så mye man ser av den enorme innsjøen nå. Da jeg var der første gangen for endel år tilbake vistes mye mer, så det er sprøtt å se hvor gjengrodd det er blitt på disse årene. Men jeg syns nå det er litt kult likevel å ha sett Snåsavatnet fra en vinkel ikke gud-og-hvermann har fått med seg.

Da takker jeg for følget i dag ❤️ Ha en riktig flottersfin kveld videre da, alle sammen.

7 kommentarer

Siste innlegg