BRUSTNE HÅP & DRØMMER

Med tanke på hvor happy jeg var i det innlegget HER i mårres, høres jo detta med brustne håp og drømmer helt feil ut. Og ikke misforstå, jeg er fremdeles happy og høy på livet – men likevel så sitter det en tagg av sårhet i brystet mitt.

I 10 år har jeg farta opp og ned Norge og Sverige, og bodd i langs veien i kortere og lengre perioder av disse årene. Og jeg har bestandig hatt et intenst ønske om et skikkelig hjem på hjul. Jeg trodde jo jeg hadde fått drømmen oppfylt da jeg flytta inn i den hjemmebygde camper’n sommeren 2022.. men dere veit jo hvordan det dessverre endte etter bare 10 måneder på veien, og alt jeg satt igjen med var nettopp brustne håp og drømmer.

Jeg har nok ikke klart å gi helt slipp på drømmen om et nytt hjem på hjul, sjøl om jeg ikke har sett for meg nøyaktig hva. En van eller varebil jeg kan innrede sjøl? En ny camper? En bobil? Jet veit ikke hvordan dere er, men jeg har ei sterk tro på at når man ønsker noe uten å egentlig vite HVA, så vil det perfekte åpenbare seg etter hvert. Og i går fant jeg det perfekte ❤️

En gammel Dodge fra 1976. Veteran og har dermed litt andre regler. Gammel brannbil og så vakker og perfekt at jeg har mest lyst til å gaule. For den kommer aldri til å bli min. Den ligger ute for salg til høystbydende over 25000, og jeg har null sjanse til å være med på den budrunden. Jeg er ikke dum, jeg veit utmerket godt at det ikke er “bare å kjøpe”..ting må fikses & repareres.. men for et prosjekt det hadde vært. Jeg har vært gjennom flere helveter enn jeg har tall på opp gjennom livet mitt, derfor veit jeg at alt jeg har trengt til å begynne med for å kunne overleve i den bilen er å få sjekka og evt reparert feil og mangler, og ribba den innvendig. Men blir det å skje?

Nei…så derfor sier jeg atter en gang: brustne håp & drømmer.

8 kommentarer
    1. Du får manifestere, er det ikke det som skal hjelpe på det meste og nesten alt… Veldig glad for at brannbilen ikke var sendt ut til deg for at Samegutten din hadde svikta. Og kanskje kan det bli en rød «venn» også, man må aldri gi opp håpet <3

    2. Mange pleier å manifestere akkurat det man ser for seg. Kanskje slenge inn en femti lapp på Eurojackpot, største potta nå er på over 500 million. Man kan jo ha flaks.
      Vel, jeg pleier å si det koster ikke no å drømme. Kos deg videre på turen, og mange flotte bilder har du vist oss. Klems

    3. Bra å være realistisk – og vi må ha noen drømmer! En sånn type bil hadde vært evig midt i blinken for deg! Og – sånn langt inni oss er det lov å håpe! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg