SØKKSLITEN MEN FORNØYD

Heysann i kveldinga alle sammen. Det har dessverre ikke blitt særlig med aktivitet på meg her inne i dag. Hverken med blogging eller lesing. Jeg og go’venninna er kommet tilbake fra øya i god behold, og jeg har for øyeblikket planta min eminente bakdel i en godstol.

Før vi dro tilbake til henne var vi innom og sjekka progresjonen med camper’n. Akkurat det har gått fantastisk bra og jeg er SÅ fornøyd nå, fordi bygget er borte og jeg kunne ta samegutten min med meg hjem til go’venninna der jeg skal kræsje enda ei stund. Det er jo fremdeles ting som må tas tak i, så ho blir nok ikke kvitt meg enda.

Men ingenting av dette kommer jeg til å fortelle om i dag. Jeg er søkkesliten både fordi det har vært en lang dag, men også fordi jeg fikk en kraftig reaksjon av ei pølse jeg spiste da vi var på tur tilbake til byen. Veit jo at jeg som oftest blir satt ut i flere timer etterpå, og ofte er det bare ei god natts søvn som hjelper.

Så nå vil jeg bare ønske alle sammen en riktig fin kveld videre ❤️ og så lover jeg å fortelle om camper’n i mårra.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg