OG SÅNN GIKK DET ETTER VISNINGEN

God mårra og god torsdag folkens.

Akkurat nå sitter jeg borte hos brorsan og drikker litt kaffe før. Han skal sjekke litt under panseret for meg, for jeg har ei reim som hyler og gneller litt til tider.

I tillegg har varmeapparatet mitt slutta å fungere, så jeg må skru opp og få sjekka det.

Ellers lurer dere kanskje på hvordan det gikk etter visninga i går? Jeg fikk jo aldri knødd meg til å laga noe innlegg etterpå, for jeg var redd og slett for sliten etter en lang dag med ryggvondt. Pluss at jeg prioriterte å kose meg sammen med guttungen. Men altså..nå har jeg fått svar fra utleier, og nei – beklageligvis ble nok ikke drømmeleiligheta mi.. Så da er det bare å starte på ny frisk og jakte videre.

Ha en flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

14 kommentarer

Siste innlegg