NY DAG – NY UKA – men BOMULL I TENKEBOKSEN

God mårra, godtfolk – da var det ikke bare en ny dag – men ei heilt, ny og ubrukt uka som står å venter der ute. Jeg kjenner at jeg er ikke i nærheten av å være så stiv i nakke og skuldre som jeg har vært de siste to dagene – noe som er fantastisk deilig, for nå er hodepina nesten helt borte. Ryggen er også betraktelig mye bedre, men jeg trur ikke jeg skal begi meg ut på noen høytflyvende, gymnastiske øvelser rikig enda, hehe.

For å være ærlig, veit jeg ikke hva jeg skal finne på.. med så mye nytt og ubrukt som ligger foran meg, tenker jeg at NOE bør jeg vel finne på..men akkurat nå har jeg bommull i tenkeboksen.. Får tru at akkurat det går seg litt til, bare jeg får bælma nok mårrakaffe..

Bildet lånt fra nettet

Ha en flottersfin mandag, alle sammen.

9 kommentarer

Siste innlegg