NOEN TING MÅ MAN BARE GJENTA..

Mårn-mårn folkens… som overskrifta sier, noen ting må man bare gjenta..og i dag har mårran min gått til å gjenta meg sjøl på TikTok. Siden jeg poster veldig mange innlegg der, og stadig får nye følgere som ikke har fått med seg tidligere videoer, får jeg ofte samme type spørsmål med jevne mellomrom. Og i dag var spørsmålet om hvordan jeg har råd til å kjøre så mye.. drivstoff og bompenger er jo drittdyrt.

Vel, de som følger meg her har forhåpentligvis fått med seg nå at forenklet sagt bruker jeg det jeg ellers ville brukt på å leie bolig med alt det innebærer, til å ha mulighet til å kjøre.. Det er som sagt enkleste versjonen, så er du interessert i å høre litt mer, kan du se den TikTok’n HER..

Men ellers lurer jeg på – er det noe DERE lurer på? Om vagabondlivet mitt, eller andre ting..? Helt ærlig så hadde det hjulpet veldig på skrivinga om jeg visste at jeg skribla om noe folk lurer på eller finner interessant..og ikke bare vise bilder av dagens frokostutsikt..som i dag så slik ut..

innefrokost fordi det høljeregna.

Ha en flottersfin torsdag da, alle sammen ❤️

8 kommentarer
    1. Jeg kan spørre deg om et par ting, det kan virke som du tar bestemmelsessted på sparken, er det været eller hva er det som gjør at du velger hvor du kjører? Får du mange kommentar på din vei at folk følger deg og evt. at folk leiter deg opp der du er?

    2. Så nydelig plass, selv i regn. Jeg lurer på om du klarer å holde varmen, og om du får tørket klærne etter en tur i regn. Det kan jo ofte bli ganske fuktig i en sånn bil. God tur videre . 🙂

      1. Ja det var absolutt vakkert der 😊 Og javisst blir det fukt, sånn er det bare..men det er jo forskjell på fukt og innvendig regn 🙈😂 Takker for spørsmålene, skal lage et innlegg om det også 😊

    3. Jeg kan se på bloggen at det kanskje kan være litt stresse å scrolle seg langt bakover for å få med hva som har skjedd og hvorfor. På Tik Tok er det litt lettere, selv om man må se igjennom en, så kan bildene på videoene gi noen hint når man er inne på profilen. Når jeg starter å følge noen på TT pleier jeg å se igjennom det meste av videoene de har lagt ut. Da er det lettere å skjønne hva som blir snakket om, men det er meg…. Håper du får en fantastisk torsdag, klems 🤗

    4. Ja den er jeg veldig enig i ☺️ men jeg forstår om ikke alle orker å se gjennom alle videoene mine, sjøl om de får en liten pekepinn på hva de dreier seg om. Begynner å bli sabla mange videoer nå, hehe 😁 Takker 🥰 og en riktig fin kveld videre til deg. Klemmerz

    5. Jeg følger med – på hvor du kjører – og på hva du tenker – og på gleder og sorger! Vet jo en god del om bakgrunn og hva som skjer, men strekker pengene til på en bedre måte når du bor i bilen, syns du? Håper det er greit å spørre! Klem <3

      1. Takk snuppa, veit jo du er der i bakgrunnen ❤️ Og klart det er ok å spørre.. tenker at jeg skal faktisk skrive litt om akkurat det i et eget innlegg, for jeg syns faktisk at alle som har hjulpet meg med dette prosjektet, fortjener å vite hva ståa er ☺️❤️ Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg