LIVET SOM VAGABOND.. DEL 1

Etter at jeg kom med ei oppfordring til dere om å spørre i vei når det kommer til (først og fremst) livet mitt som vagabond – har jeg fått inn spørsmål til å lage i alle fall del 1 og 2.. Velger å svare en og en, dersom ikke flere spør om det samme, da 😊

Og de føste spørsmålene jeg har fått, er:

1. Det kan virke som du tar bestemmelsessted rett på sparket, er det været eller hva er det som gjør at du velger hvor du kjører?

Svar: Stort sett tar jeg bestemmelsessted på sparket, ja..men veldig sjeldent basert på været. Det er vel mer ut fra magefølelsen. Jeg kan godt tenke at jeg skal et sted..f.eks som nå da jeg dro til Finnmark.. men hvor i Finnmark ante jeg ikke – jeg bare bestemte meg for hvert kryss jeg kom til. Og ofte studerer jeg kartet i forkant når jeg er på ukjent sted, og plotter inn et sted langt av sted, og ber Google maps unngå bomstasjoner og motorveier. Gjett om jeg har fått sett mange nye steder på den måten.

2. Får du mange kommentar på din vei at folk følger deg og evt. at folk leiter deg opp der du er?

Svar: Ja, veldig mange kommentarer spesielt på TikTok. Har mange som følger meg og livet mitt daglig. Hittil veit jeg ikke om at noen har prøvd å leite meg opp, da jeg vanligvis ikke annonserer hvor jeg er før jeg er dratt derifra, nettopp for å unngå “folkerenn”.

Har DU noe du lurer på? Spør i vei 😊

4 kommentarer
    1. Spennende!🤗
      Da lever du opp til betegnelsen vagabond. De farter omkring litt på måfå og der veien fører dem. Det er så godt å høre at bilen fungerer og at du har det fint nå når vinteren nærmer seg.💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg