Juppziyeppz og GODT NYTTÅR

Hadde egentlig ikke tenkt å komme innom her i dag, fordi…vel..rett og slett fordi jeg ikke hadde lyst, hehe. Men så fant jeg ut at okeey da..en bitteliten tur bare for å ønske dere alle sammen et riktig godt nytt år.

Legger ved et par bilder fra arkivet. Det ene posta jeg på Asfaltcamping-gruppa mi tidligere i dag..og disse bildene er da fra mi nyttårsfeiring i fjor. Da bodde jeg fremdeles i camper’n og sto parkert sånn at jeg hadde en nydelig utsikt mot Rondane.

Ei flott feiring i ensom majestet, med kun et enkelt stjerneskudd for å markere overgangen til det nye året.

I år blir det en luftetur ut sammen med brorsan litt seinere, noe som sikkert blir kjempetrivelig.

Juppziyeppz, that’s all folks – ha en riktig flottersfin kveld alle sammen og GODT NYTT ÅR ❤️

7 kommentarer

Siste innlegg