EN FANTASTISK DAG FRA START TIL STOPP

Dagen i dag har altså vært helt fantastisk. Det blir dessverre ikke et langt innlegg nå, for jeg er temmelig sliten. Men kort fortalt så skulle jeg da møte han fyren som hadde tilbudt seg å prøve å fixe lekkasjen min. Han er snekker, så peiling burde han ha.. men jeg var jo sykt spent på møte..æ meine – fremmede folk 😳🙈

Men det gikk over all forventning. Fyren var over normalen superenkel å snakke med, og det ble mang en kopp kaffe og masse skravvel under veis..

Han fiksa og styra bærre værre…og jeg tok noen få bilder, som jeg TRUR viser alt han gjorde.

Måtte jo få med meg fiiiine vovsen 🤩

Ei list over lista der siste lekkasjen var. Den går i vinkel og dekker over på både for og bakside.

Han dekka til ventilene for der flaut det vann.

Og så satte han opp en karm over døra for å ta unna vann..samt (for de som har gode aua å se med) et beskyttende “deksel” på oversida av markeringslysene.

Så dagen bare føyk av sted, og jeg fikk jaggu servert kveldsmat på toppen av det heile før jeg surra meg av sted for å finne en plass å parkere for natta.

Ha en nydeligvakker kveld videre folkens ❤️ og vil du se litt mer av prosjektet i dag, finner du den siste TikTok’n min HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg