EN ALDRI SÅ LITEN BLARGH! FRA NORD..

Okidoki folkens – jeg skal IKKE surke for mye nå, bare stikke innom og ønske en riktig god torsdag til alle sammen. Blir mest sannsynlig fraværende hele dagen, da energinivået er under null akkurat nå. Ikke svarten at jeg fikk sove i natt – men svimte av godt og vél 2 timer litt før 7.30 i mårres. Og har egentlig bare sittet og hangla sida da. Derfor velger jeg for øyeblikket å klappe igjen lokket på laptop’en når jeg har posta dette, uten å verken lese eller kommentere/svare. Jeg er bare rett og slett for trøtt & sliten til å klare å holde fokus..

Så jeg legger ved noen få bilder som jeg tok sammen med go´venninna i går kveld, så det ikke blir et totalt bildeløst innlegg.

Og så MÅ jeg vise dere.. fikk et sammenknytt plastnett hos henne i går kveld da jeg kjørte ho hjem, med beskjed om at det IKKE måtte åpnes før i dag.. Og seeeee… Gurimalla for ei snill påskeharefrøken ho er 😍

Så med en “O´akk & O´ve” og en aldri så liten blarg! fra nord, iblanda et enormt OH LYKKE fordi æ er så heldig – ønsker æ dåkker en superflotters dag videre.. Sees når den store trøtta bestemmer seg for å forlate hjemmet mitt 😉

 

12 kommentarer

Siste innlegg