BÅDE HER & DER, SUNN LUNSJ og EN BUKETT MED BLOMSTER

I dag har jeg faktisk klart å få gjort en god del ting til gangs.. både her og der.

Her har jeg vaska klær og fått hengt ut på snora, sjaina hus, lufta tepper og sengetøy, støvsugd og vaska kopper som jeg brukte i går kveld. Har ikke pakka så mye, men satt opp ei liste over hva jeg faktisk planlegger å ta med når jeg flytter. I tillegg klarte jeg få lagd meg en temmelig sunn lunsj innimellom alt. Egg, avokado, ost, agurk og falukorv..og grovkrisp knekkebrød.

Der er faktisk hos naboen, for han kom bortover for å jobbe litt oppe på eiendommen sin igjen, og jeg har sagt at jeg hjelper gladelig til dersom jeg kan. Så nå har vi både skravla og jobba noen timer. Og tenke seg til, han hadde faktisk med seg en bukett med nydelige 17.mai blomster til meg. Heldige mæ 🤩

Naboen styrer og baler enda, men nå har jeg tatt kvelden. Våkna som vanlig rundt 4, og sjøl om jeg drøyde det lenge før jeg rulla meg ut av senga kjennes det godt at jeg har vært våken i snart 14 timer alt. Så derfor skal jeg egentlig bare bruke resten av ettermiddagen og kvelden til å sløve – og så skal jeg konsentrere meg om å få pakka og fylt i bilen i mårra.

Ha en riktig flottersfin lørdag videre alle sammen ❤️ og koz dere max.

 

4 kommentarer
    1. Den lunsjen ser lekker ut.🤩
      Du har vært driftig i dag.👌🏻
      Så koselig med 17. mai blomster.🇳🇴🇳🇴🇳🇴
      Nyt kvelden.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg