KAN IKKE STOLE PÅ MEG SELV

Yepp..da er jeg hjemme igjen, etter en fantastisk deilig ettermiddag/kveld ute i frisk luft <3

Men – det ble IKKE der jeg hadde tenkt..som vanlig! Da jeg kjørte fra stedet der jeg tok bildene til forrige innlegg, hadde jeg tenkt å kjøre til Grovfjord i Skånland kommune.og finne en bålplass der. HAH!! Jeg stoppa der og diskuterte litt med kongen..men han fikk som vanlig viljen sin, så jeg kjøpte meg en is på butikken der, og så susa vi videre. Og havna i Gratangen kommune i stede, hehe.
Bare ei lita stund etter at vi hadde passert kommune-skiltet, oppdaget jeg plutselig en gjengrodd, smal vei ned mot havet. Jeg bråbremsa så kongen sikkert blir sur på meg i 14-dager nå, halvveis vrengte han av veien og nedover stien, så gjørma spruta og parkerte, pent & pyntelig, som seg hør og bør 😉
Så traska jeg meg ned med pikkpakket – og ble belønnet med en nyyydelig plass.

 

Etter litt små-spaning i området, sanka jeg inn litt ved og fant meg en bekk for å hente vann til maten.

Så var det å hive seg i  middags-laginga..

Ble løksuppe i dag =)

Nydelig godt, med grilla skive m/hvitost til <3

Etter middagen var fortært, tok jeg meg en liten runde og knipsa et par bilder til.
På bildet under her, ser du øya mi, Andørja til høyre..og ansiktet til Dronninga som jeg fortalte litt om i et innlegg tidligere – det kan du lese her.

Fine farger =)

Så var det ettermiddagskaffen som sto for tur, med en fantastisk utsikt.

I det jeg skulle til å bryte opp, fikk øye på en koselig, gammel båt som tøffa forbi på andre sida..ei grei avslutning på kaffekosen, det =)


 

En fantastisk dag på en fantastisk plass, og jeg var her i flere timer, før jeg surra meg tilbake – glad i hjertet og med full-lada batteri 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #fredag #kveld #fredagskveld #tur #utpåtur #friskluft #friluftsliv #natur #hav #berg #fjæra #fjell #vår #mai #maikveld #bål #mat #bålmat #løksuppe #kaffe #bålkaffe #sjokolade #gratangen #nordnorge

12 kommentarer
    1. Jammen bra at du vrengte kongen inn på den veien…… for et nydelig sted! Og jeg nyter å følge med på turen i etterkant! 🙂

    2. Ååå du er så flink til å bruke naturen!! og jeg missunner deg, og unner deg! Så herlige og flotte bilder!! Takk for at vi får være med på båltur i det fri!! Ha en god kveld!

    3. fruensvilje: Ja jeg er ganske avhengig av å være ute på den der måten – og finner som regel en eller annen måte å nyte dagen litt ekstra på =)

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Får bare si takk..føler meg utrulig velsigna som har muligheten til å leve slik jeg gjør =) Takk for det – og takk for at dere følger meg på turene <3 En riktig god kveld videre til deg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg