ER GRESSET GRØNNERE PÅ DEN ANDRE SIDEN?

Hey-hey..og gooood mårra alle dere flotte folkan..da var det jaggu ei ny uke – med nye muligheter =)

Da jeg våknet i dag, var jeg proppfull av energi og pågangsmot -heldigvis – for når jeg kom meg opp i stående stilling og fikk tittet ut av vinduet, var synet som møtte meg nok til å legge en demper på hvilken nordlending som helst…

Ooooh tykje, altså…THAT´S IT!!! Nu flytter æ sørover!!! Og seriøst – med tanke på at jeg nå må ut av leiligheta jeg bor i, og ikke har en ny plass å flytte til, har jeg mange ganger vurdert om jeg rett og slett skal flytte meg nedover i landet igjen.

Men er gresset grønnere på den andre siden? I dette tilfellet, vil jeg bokstavelig talt si ja!

For selv om det mange steder sør i landet, har vært totalt uventet snøvær – er det likevel så mye mer vår – på så mange steder. Og sånn er det hver år.. Ser bilder av blomster og trær som er på tur til å blomstre – blomster og trær vi ikke ser noe til før tidligst rundt St.Hans..og en del av dem kommer ikke på besøk før fellesferien, sammen med de andre turistene, hehe 😉

Jaja..det var nå noen frokost-tanker, dette..i dag skippa jeg mitt daglige egg til fordel for brødskive med multesyltetøy – fordi jeg begynner å bli en smuuule lei knekkebrød & egg. Og siden jeg var oppe tidlig, laga jeg i stand litt til guttungen også..

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #mandag #ukestart #frokost #frokosttanker #snø #lei #leiavsnø #flytte

8 kommentarer
    1. Det er vakker der nord,men det er nok mye grønnere her akkurat no ,iallefall om du tar turen til vestlandet hi hi ,det blåser kald vind i dag,men jeg titter ut på en grønn skog nå.
      Multesylte på brødskiva må være luksus,iallefall om du får plukke bæra selv,det kan jeg bare drømme om ) så krysser jeg fingrane for att du ikke må vente lenge før du får et nytt sted å bo på

    2. Ja i dette tilfellet så er det nok grønnere på andre siden ja…hihih..for her er bjørka kommet flott frem, og vi må ut å klippe gresset snart…helt herlig!! Ja du kan jo bare ta kongen å reise litt du, når du skal bo i den..Det hadde nok jeg gjort..reist mot varmen…Ha en god dag, og prøv å gjør det beste ut av det..men skjønner din frutstrasjon..snø…neitakk! Ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg