LITT GULT SMÅSTRIKK

De av dere som har fulgt meg ei stund veit jo at jeg nettopp har hatt meg en lengre pause fra bloggen. Eller lengre og lengre, fru Blom..et par måneder i alle fall. Det betyr at det er jo en del ting og tang som jeg har gjort som dere ikke veit om – med mindre dere følger meg på TikTok. Som for eksempel at i denna perioden var jeg faktisk ganske aktiv med strikkepinnene.

Og her er litt gult småstrikk som jeg – til ære for påska, tok med meg bortover til øya.

I tillegg er jeg ferdig med de lestene/tøflene jeg holdt på med i helga da jeg var på venninnebesøk.

Har ikke oppskrift på noen av tingene fordi jeg liker å strikke ut av fri fantasi. Pannebåndet så jeg et bilde av på nettet, så det finnes det garantert mønster på om man googler. Det er i alle fall strikka i dobbel perlestrikk og med i-cord kant. Tøflene er rein fantasi og alt unntatt kanten oppe strikka i dobbel perlestrikk, inkludert hælene. Det samme med vottene. La bare opp masker og prøvde meg frem til de ble store nok, og så tova jeg de lett i maskinen.

Har mere småstrikk hjemme, pluss en genser – men det får naturlig nok bli i et annet innlegg.

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg