LITT BRUKT HER – OG LITT BRUKT DER..

Goooood mårra alle dåkker flotte folkan der ute. Yeppz, da har jeg starta påsken for fullt her i det Helene´ske hjem, og da må det selvfølgelig en GUL kaffekopp til for å markere starten på høytida her. Akkurat denna fikk jeg hos søstersen da hun var på besøk her i vinterferien i slutten av februar.

Jeg har en anna, skikkelig kul påskekopp også som jeg kjøpte sjøl tidligere i vår, men den får ikke komme frem før i mårra tenker jeg.

Som dere kanskje har fått med dere opp gjennom årene her inne på bloggen min, så er jeg veldig stor fan av brukte ting – og å arve ting, om det nå er bruksgjenstander, klær eller mat. Av en eller annen merkelig grunn er det ingen som har spurt om jeg vil arve en varebil eller bobil..hmm..kan dere fatte det?? haha.
Nei men seriøst nå altså.. Selvfølgelig er det utrulig godt å av og til kunne koste på seg noe nytt..å kunne eie noe som ingen har eid før meg. Og det er skikkelig godt for selvfølelsen å en sjelden gang kunne velge ut og kjøpe noe som jeg har skikkelig lyst på – som virkelig er MEG, uten å ha dårlig samvittighet for at jeg har brukt penger på ting jeg egentlig ikke trenger. Men summa summarum så liker jeg da brukt.

Og nå har jeg jammen klart å erverva meg litt nytt brukt…eeeh..ja dere skjønner.
Venninna jeg var hos i helga er minst like koppegal som meg, men hadde hatt ei opprydding i ting & tang, og sendte med meg et nett med diverse kopper. Noen av de tok jeg med meg og lot stå igjen på øya, men tok vare på disse her. Det er 4 av de små, grønne (oooh..aliens?) og to av de litt større, hvite.

I tillegg kjøpte jeg en utrulig nydelig kopp til bare 15 kroner da jeg var på bruktsalget på Evenskjer sammen med venninna forrige fredag.

De hadde så utrulig mye kult der, men siden vi var der rett før stengetid og var mer opptatte med å spise nystekte vafler og drikke kaffe, ble det bare en liten titterunde..men endte likevel opp med å kjøpe denne også til bare 5 kroner. Da går det ant å fornye hjemmet, lissom.

Så joda, litt brukt her og litt brukt der er helt innafor det..eller hva syns du?

Ha en riktig flottersfin skjærtorsdag alle sammen ❤ CU L8R

10 kommentarer
    1. Gøy med litt brukt og noe nytt. Var innom bruktbutikken her i byen, men fant ikke noe jeg trengte. Men gubben derimot finner alltid noe. Kopper har jeg mange av, altfor mange av. Tror jeg får ta å rydde, det er fullt i skapet. Nyt påska, og her skal jeg se I famnen til en morder på NRK, dessverre en sann i historie.

      1. Javisst er det gøy. Har egentlig alt for mange kopper jeg også, men så var det nå den der koppe-dilla da, hihi.
        Takk for det 😊 Kos deg med tv-tittinga. Trist men interessant med sånne serier. Her holder jeg på med en Netflix-serie, Psykiateren. Tviler på at den er henta fra virkeligheta da, men kjekt nok som påskekrim for meg.
        God påske 🐣

        1. Takk, god påske til deg også. NRK har jo nettside, der kan du se. Ser ikke på tv nei, når jeg finner noe som fenger meg. Gubben og jeg har ikke samme smak når det kommer til serie. Har Netflix, og skal sjekke det du nevnte. Sett ferdig den på nettsiden til NRK.

    2. Det er heeeelt innafor ja! Bruktbutikker har mye av det jeg liker best…… for eksempel hvite heklebrikker – gamle glassvaser – kopper – juleting……………. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg