FRA SOFAKROKEN

Heisann i ettermiddagen alle sammen, her kommer det et lite innlegg fra sofakroken.

Klokka er faktisk nesten 18.30 og jeg har utrulig nok klart å “stå han av”. Med tanke på at jeg har vært våken sia 3 i natt, trudde jeg egentlig ikke at jeg skulle det, hehe. Men dagen har vært veldig fin den. Endte opp med å være nærmere 4,5 time ute i frisk luft, og bare kose meg med bålet og fiskestanga. Fikk ikke en eneste fisk, men det var skjitkoselig likevel.

Etter at jeg kom meg inn igjen har jeg stort sett tatt livet med ro. Har vaska en maskin med ullklær, og har en maskin med diverse på nå. Mat har jeg også laga meg. Tikka masala & ris.

Ellers har jeg laga en lang video på TikTok om mine erfaringer med Gastric Bypass. Den ser du HER.

Og nå er det bare småsløving resten av kvelden med litt ekstra proteiner. Har begynt å strikke et lite tørkle av noe av det garnet jeg fikk i går. Yeppz, ble mer hullmønster.

Fant mønsteret i denne gamle boka fra slutten av 90-tallet.

Ha en riktig fin kveld videre da folkens ❤️

 

11 kommentarer
    1. Du har fått det skikkelig koselig og er godt i gang med strikkinga.🤩👌🏻🧶
      Så morsomt at du har fått masse garn som du kan kose deg med fremover.
      Gleder meg til å se hva du skal lage av det.🤩

    2. Det ser skikkelig koselig ut i stua di. Oŕdentlig trivelig. Synd du ikke klarer å bo der. Du måtte vel spart mye penger på det i forhold til alle utgifter med bil på veien? Går ut fra at det er grundig gjennomtenkt. Du er jo voksen. Lykke til på veien videre.

      1. Tusen takk for det 😊 Selvfølgelig blir det noen tusenlapper billigere å være her, derfor jeg prøver å holde ut så lenge jeg kan. Men er enig i at det er synd at jeg ikke takler det i lengden. Og ellers er ting tenkt veldig nøye gjennom før jeg bestemte meg for å leve i bilen til jeg blir gjeldsfri 👍😊

    3. Så koselig – og det blir et fint tørkle! Deilig å være så lenge ute da – gøy å fiske også – og en vakker dag får du noe på kroken! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg