ET ALVA-HJERTE TIL DEG

Riktig god mandag alle sammen. Her har det vært en temmelig tungrodd start på dagen, og jeg kjenner at jeg faktisk er sliten etter helgas sosiale utskeielser. Dessverre sov jeg ikke så alt for godt i natt, men tenker at det er nok mange ting som spiller inn. Har jo rangla kjempemasse i helga og hauet går temmelig på høygir av alle inntrykkene. I tillegg er det fullmåne, og jeg veit jo at jeg reagere på det. Så derfor tenker jeg at jeg tar en ekstremt myk start på blogguka, og poster bare et lite hjerte til dere – med gode ønsker for den nye uka.

Dette hjerte henger til pynt hos venninna mi, og jeg syns det er så fint at jeg fant ut at jeg bare måtte vise dere det. Siden jeg så at det selges via ei nettside måtte jeg faktisk ta meg en tur innom der og titte litt, og må si jeg ble overrasket over hvor mye flott de selger.
Leste litt om Alva også, og fant ut at det er en nordnorsk bedrift som har fokus på naturen og tilhørigheta til det samiske når de lager produktene sine. Alva ble stiftet i 2012 og har lokalisasjon i Mørsvikbotn.
Har du lyst til å sjekke de ut, finner du link til nettsida deres HER

Ha en riktig flottersfin, ny dag nå da ❤ CU L8R

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg