DET BLE JAGGU BÅDE MIDDAG & DESSERT

God ættmikveld boyz´n girlz..i dag har jeg virkelig imponert meg sjøl altså. Ikke det at jeg har gjort så veldig mye fornuftig akkurat..nei tvert imot så fortsatte jeg virkelig i samme, gode surre & jårre mainnskjit stilen som jeg hadde holdt på med frem til jeg la ut det innlegget HER.

Men etter hvert bestemte jeg meg for å gjøre alvor av planen jeg hadde om å finne meg noe som kunne ligne på middag..og oppdaga plutselig at jeg hadde ei heil blodpølse som hadde snika seg vekk nede i kjøleskapet. Etter datoen og bedømme kunne jeg godt ha glemt den av til langt uti mai, men jeg valgt å steike halve den i dag og heiv andre halve i frysa. Hvis man skal tenke næringsopptak, eller rettere sagt opptak av jern er det lureste å drikke appelsinjuice til slik mat. Samme med brødskiver med leverpostei. Men ikke har jeg juice og jeg liker veldig godt melk, så da var jo drikka klar. Og vanligvis spiser jeg blodmat med sukker på, men i dag fant jeg ut at jeg skulle teste ut den gode multesirupen som jeg fikk for ei stund sia, og det var sykt godt. Nammm! (jada Bunny, æ veit..han som satte folk på ideen til å ete detta burde fått juling med elastisk sytråd og en teskje. Æ fliiiiire godt av det der den dag i dag)

Uansett, smak & behag, jeg glefsa innpå de blodpølsebitene og var strålende fornøyd. Men etter hvert ble jeg litt fysen her jeg satt..og veit dere hva? Jeg klarte faktisk å knø bakenden min opp fra sofa og inn på kjøkkenet og heiv ihop noe som faktisk ble en temmelig sunn dessert. Lag-på-lag-dessert med blåbær-Skyr og multer..og bittelitt knust, salt kjeks på toppen.

Så yepp, i dag ble det jaggu både middag og dessert..æ er imponert!

Ha en riktig flottersfin kveld videre nå da ❤ og sov godt når den tid kommer.

8 kommentarer
    1. Vokst opp med blodpudding, blodpølse, og blodpannekaker. For å si det sånn ikke min favoritt. Men fint at du kosa deg med middag og dessert! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg