BLÅ BLOMST & KIRKEGÅRD I SVARTHVITT

I dag har vi faktisk hatt en veldig fin dag i nord..blå himmel, sol og varmt. Og hva har jeg brukt dagen til?…hehe..jo, jeg rydda og vaska leiligheta til helga og tok helgehandelen, jeg..og så kjørte jeg ut og parkerte bakenden min på en kirkegård og drakk medbrakt kaffe 😉 That´s it!!

Tok ikke så mange bilder..var mest opptatt av å bare nyte roa..men fikk da knipsa et par bilder av en blå blomst..

 

 

..og noen av kirkegården 🙂

 

 

Sånn..da skal jeg gå tilbake til dagens gjøremål – å foreta meg minst mulig på lengst mulig tid, hehe =P

Hva har DU gjort med dagen din, da?

Ha en nydelig fredagskveld videre, alle sammen <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #fredag #helg #friskluft #blomst #blomster #nærbilde #mikro #micro #makro #macro #kirkegård #graver #benk #tenke #hvile #fred #sorthvitt 

18 kommentarer
    1. Noen ganger er det ikke mange bildene som skal til for at vi som ser dem også kjenner roen. Flotte bilder! Kirkegården gir meg også ro i sjelen.
      Ellers så har min dag bestått i møte og handling, og å slappe av. Med en syk mann i huset er det ingen vits i å mase for mye 😉
      Ha en fin kveld! 🙂

    2. Flotte bilder…det ene fra kirkegården var magisk! så flotte skygger….og høres lurt ut å prøve å slappe av litt etter alt det du har fått gjort! ha en god kveld og nyt helgen!

    3. Flotte svarthvittbilder – og blomsten lyste godt opp! Her har det blitt jobba, og to lange turer og 21000 skritt er i boks…. hviiiiiiler nå! Klemmer <3

    4. HeidiElise: Takk for det =) Ja det er unektelig noe eget ved den roen man finner det =)) Høres nå ut som du har hatt rimelig fullt opp med ting i dag – og ja – har man syk mann, er det vel like greit å legge opp løpet deretter 😉 =D Ha en riktig god kveld =))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk for det =D Ja det er godt når ting er unnagjort, og man bare kan konsentrere seg om å slappe av og nyte resten av dagen =) En riktig god kveld og helg til deg =D

    6. Margrethe: Takker så mye for det =) Åh du verden – ja da regner jeg med det er godt å få hvilt undersåttene litt 😉 Ha en nydelig kveld..Klemz <3

    7. noen ganger må en bare være hjemme og ta seg av heimen :)) det har jeg også gjort i dag,i tillegg har jeg laget sylte og saft,ja dvs saften skal ligge 3 dager før jeg siler den og har på flasker

    8. fruensvilje: Åh så spennende. Har smakt hylleblomstsaft, men aldri laga sjøl 🙂 Og syltetøy – av alle varianter – er jo deilig. Dessverre har jeg så liten fryser, at jeg får ikke plass til mer enn et par-tre beger av hver sort..men – er jo aleina, så da trenger jeg jo ikke mer, hehe 😉

    9. Det gjør seg med litt svart/hvitt bilder av og til 🙂
      Stilige bilder!
      Ønsker deg en god lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg