VANNET VED VEIEN

Etter ei god natts søvn, våkna jeg opp til en flott dag..vekselvis sol og skyer – men god temperatur (til nord-Norge å være 😉

Men dessverre viser det seg at kneet mitt har bestemt seg for å være kranglete etter turen i går (den kan du lese om her)..og siden jeg snart skal ut å kjøre et par langtur, har jeg valgt å ta det med ro i dag.
Jeg og guttungen skal n emligkjøre en dagstur opp til Tromsø i mårra tidlig (ca.30 mil) og så ned til søstera mi på Andørja om kvelden..(godt og vél 25 mil)
Så skal vi sove over hos dem et par netter, for så på fredag mårra å kjøre først derifra til Narvik, og så tilbake til Harstad (som sammenlagt blir litt under 30 mil)

Men heeelt i ro klarte jeg ikke å være i dag..måtte en tur ut på butikken, da guttungen skal komme hit i kveld for å spise og sove over, så vi kan starte tidlig i mårra. Og når jeg likegodt var ute å surra, fikk jeg fylt opp Shell-koppen min og dro til Møkkelandsvannet for å drikke den..


 

Dette vannet ligger – tja..5-10 minutters kjøring ut av bykjerna, og er populært både sommer og vinter. Den ene siden av vannet, ligger kloss inntil veien – og dermed veldig enkelt å nå for absolutt alle.

Heldigvis er det ikke en hovedvei, men en sidevei som går bl.a til noen hus og et skytefelt..

Uten tvil vakkert =)

 

 

Kongen godt gjemt bak buskaset midt i bildet, hehe 😉

 

..og så ble det et par nærbilder – men kjente raskt at jeg bør ikke krype på knærne med det første =P

 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #ukedag #tirsdag #sommer #friskluft #kaffe #shell #natur #vann #innsjø #idyll #stillhet #møkkelandsvannet 

6 kommentarer
    1. Flotte bilder! og ja..spar knærne litt..og håper turen imorgen går bra…Ser nydelig ut der du var i dag også da…

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker..ja satser på at det går greit. Er i alle fall mye bedre nå 🙂 Ja det er mange flotte steder rundt om kring her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg