FORMIDDDAGSLUR MED NYSNØ I FJELLET

Da er vi endelig kommet oss til øya med flyttelasset..og det har gått over all forventning. Kongen har oppført seg eksemplarisk, og frakta oss trygt frem 🙂

Men nå skal det sies at det har vært så som så med søvn det siste døgnet. Vi ville komme oss nærmest mulig hjemme, så tidlig som mulig på dagen. Derfor kjøre jeg nesten i ett for at vi skulle nå tok første-ferga over fjorden. Vel over på “rettsida” prøvde vi å få sove litt i bilen, men det gikk ikke særlig bra. Derfor parkerte vi på Gratangsfjellet – ca.2 timer unna hjemme – og slengte oss i soveposene og fikk godt og vél 2,5 time med søvn før vi kjørte siste biten 😉

Godt med god og varm sovepose 🙂


 

..søsteren & kongen 😉

Helt utrolig, men det var kommet masse ny-snø i fjellet..i tillegg til all snøen som er der enda.

Var grått da vi la oss, og så begynte det jaggu å  regne litt. Men da jeg våkna til liv igjen, var det sol og blå himmel..selv om det ikke varte så veldig lenge, hehe 🙂

Og nå sitter jeg da på Årbostad, og venter på at de skal få tømt bilen, så jeg kommer meg hjem til meg selv 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #tur #biltur #pause #sove #sovepose #friluftsliv #friskluft #natur #fjell #gratangsfjellet

12 kommentarer
    1. Ser så deilig ut å sove sånn i friluft..men tror jeg ikke hadde klart å blunde…hihih..må ha det mørkt, og minst mulig lyder…Så bra kongen har vært snill og fraktet dere frem og tilbake uten tull…DET er bilen sin det!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Åh det er deilig å sove under åpen himmel 😉 Men det er vel ikke for alle å få til 🙂 Ja jeg er mektig imponert over kongen min :))

    3. Det var en begivenhetsrik og fin tur ser jeg 🙂 Koselig det. Og litt overnatting ute igjen, deilig tenker jeg 🙂 Nå har du vel kommet deg hjem til deg selv, etter tømmingen? 🙂

    4. frodith: Ja både begivenhetsrik og godt for sjela 😉 Åh jaaa…det var kjempegodt å sove ute..friskt og godt. Nå er jeg kommet meg hjem til meg selv, ja..tar godt å vel 3 timer å kjøre, men nå er jeg godt planta i sofa hjemme, hehe =P

    5. Margrethe: Ja det har vært noen mil, ja..nærmere 160 – så det merkes på kroppen. Men guuuuuri så gøy det var, hehe =) Takk-takk =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg