DET GIKK TIL HELVETE MED MATEN

I dag har jeg da brukt litt tid til å jobbe inn siste rest av de timene jeg egentlig skulle jobbe i neste måned..og mye av tida gikk til bl.a å få rydda unna og sortert material i kjelleren, som lå der det dessverre hadde vært lekkasje..

Og når jeg kom hjem, var tanken å få laga litt middag..og endte opp med å varme ei pølse og ha potetsalat til.

Så langt, alt vél..

Men i dag ville da ikke kroppen være med i det hele tatt. Etter 4 tugger begynte jeg å bli dårlig. Dette er ringvirkninger etter en gastric bypass jeg hadde for noen år siden. Vanligvis klarer jeg nå å kjenne igjen symptomene, så jeg rekker å stoppe før det blir for ille..men ikke i dag.

Jævla dritt!! Det kjennes ut som jeg har ei svær boble i mellomgulvet, som bare eser ut..jeg ser jaggu høygravid ut. Og så begynner jeg å produsere masse spytt..blir ikke kvalm, men risikerer å kaste opp likevel. 

Ikke noe morsomt.. og jeg har vært til alle mulige slags rare undersøkelser – men det nærmeste man kommer frem til, er at det skjer en form for “kjemisk reaksjon” med proteinene og kroppen min, så det dannes en form for gass. Derfor eser magen ut til tredobbelt størrelse..halleluja :/

Men pyttsan..jeg veit jo at sjøl om det gikk til helvete nå, og jeg ligger utslått på sofa – så blir det bedre om noen timer. Skal hjem til øya i kveld og få levert klærne jeg kjøpte for mamsen her om dagen – så da blir jeg garantert bra igjen i tide til det 😉 =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #torsdag #jobb #rydde #sortere #mat #middag #syk #utslått #ringvirkning #gastricbypass

 

10 kommentarer
    1. suttung: ….hahahahaaa…jau dævven..har det ikke vært for at magen var i veien – hadde jeg vel ligget å rullet på gulvet i latterkramper nå.. =D =D =D

    2. Uff..så kjedelig bivirkning..det er ikke “dumping” altså..? Mannen min tok jo slaeve oprasjonen, og de har ikke dumping..men han merker når han spiser for fort….håper du snart blir god igjen.. ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei det er ikke dumping..den blir på en litt annen måte – og for å være ærlig, foretrekker jeg nesten den…men kjedelig er det nå uansett med bivirkningene. Har jo som sagt stort sett kontroll på å klare å stoppe før jeg blir så syk som nå – men det har vært mye styr i flere dager, så kroppen har nok vært litt ekstra sliten – og dermed mer mottakelig for “tull”. Takk..har begynt å gå seg til nå..har t.o.m klart å vært i dusjen, hehe =P En riktig god kveld til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg