SØKKVÅT KVELDSMAT

..joda – det stemmer – det finnes ikke dårlig vær – bare dårlige klær..og når man da sitter der og har skrekkelig lyst på både luft og kveldsmat – ja da hiver man på kjelen, finner frem termos, lager nistepakke og roter frem frem stilongs, ullgenser og regnklær..og drar på tur.

Jepp..takla bare rett og slett ikke å sitte inne, så jeg tok kongen og dura avsted og fant meg en flott plass på et av yndlings-stedene mine ved havet.

Kosa meg skikkelig med mat og kaffe, og nøt utsikta..

 


 

..men det regna en god del inni støytene, så de stakkars skivene mine med ost & majones ble nesten vasstrukne før jeg fikk dem i meg, hehe 😉


 

Litt kult med dråpene på termosen, da 🙂

Sett sånn..var ikke alene ute, i hvertfall 😉


 

Ingen tvil om at der er vakkert, selv om det er grått og regn =)


 

Ha en nydeligvakker kveld da, alle sammen..og ei riktig god natt etter hvert <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #mandag #kveld #kveldsmat #ute #tur #friskluft #friluftsliv #kaffe #termos #nistepakke #brødskiver #fjæra #hav #natur #fjell #båt #regn 

8 kommentarer
    1. Ååå det er jo så nydelig å være ute uansett! Jeg har farta rundt i hele dag… det siste jeg gjorde var å gå runden vi gikk i bøkeskogen! Klemmer <3

    2. Så kjedelig..blir ikke helt det samme med gråvær…hihih..syns jeg ser snø der også jeg…brrrrr….

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei det er jo definitivt best med godvær…og yepp..her er maaaasse snø enda, langt nede i fjellene 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg