PÅ JAKT ETTER GODVÆRET

Kan ikke si annet enn at jeg har hatt en riktig så flott dag i dag 🙂

Sov ganske lenge, og brukte mye av formiddagen til å bare kose meg med kaffe og håndarbeid 🙂 Men så fant jeg ut at jeg måtte enten få bakenden min ut i frisk luft – eller gjøre noe fornuftig til gangs..fornuftig?..hjelp & trøste, akkurat som om det var noe å gruble på, da..hehe 😉

Så jeg pakka sekken og traska meg ut til kongen som venta trofast. Nå var det ikke noe koselig vær hjemme hos oss..masse sånn små-yring som gjør at man blir gjennomtrengende våt, uten at man egentlig skjønner hva som skjer, før det er for sent..og det gadd jeg IKKE..

Derfor kursa vi oss ut av byen, og jakta på litt bedre vær..og det fant vi jaggu også – bare en liten time unna.


 

Så det ble fjæra-liv på oss i dag også, på et nydelig sted jeg faktisk ikke har vært før.


 

Surra rundt og kosa meg med å ta litt bilder..

 

 


 

Og ellers bare nøt jeg den friske vinden, saltlukta og (utrulig nok) varm kakao, samt vafler – som ble dagens TURMAT =)


 

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #helg #ukeslutt #tur #utpåtur #friluft #friluftsliv #friskluft #fjæra #hav #sjølukt #vind #natur #bål #vafler #kakao #kos

12 kommentarer
    1. Jeg fikk sykt lyst paa vafler med ost no :-p 😀
      Veldig bra at du fant godvaeret likevel idag. Fin plass =)))

    2. Sola: Hehe..ja det er jo sååå godt 😉 Ja det var godt å få litt godt vær igjen – og att på til et sted jeg ikke har vært før =)

    3. Så heldig at du fant godværet! også bare en time unna…hihih..så herlig! Flotte bilder! og du må ha en god natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg