SPØRSMÅL OG STOPPVARSEL

Hei og hoppsann, alle sammen..her starta dagen BRA..det vil si – jeg sov som en gris til klokka 7 i mårres, da guttungen kom å vekte meg. Han måtte vel gjøre opp for i går, da han klarte å forsove oss, hehe 😉 (det kan du lese om HER )
I alle fall..jeg kosa meg med mårran sammen med han..kokte egg til meg, og laga French-Toast til kar´n og bare tok livet med ro og stulla litt..vel vitende om at jeg må til nabokommunen i dag og i mårra, og gjøre litt fornuftig til gangs 😉


 

Og nå sitter jeg da å koser meg med resten av mårrakaffen..


 

..og tenker litt..først et par spørsmål..eller rettere sagt ønske om tilbakemeldinger..

Selv om dette er primært en tur-blogg, skriver jeg jo om alt mulig – fordi jeg er jo ikke ute 24 timer i døgnet, 7 dager i uka..og da vil jeg dele litt av det som foregår i livet mitt ellers. Men – det jeg egentlig lurer på – siden dette som sagt primært skulle være tur-relatert, er om det kan være av interesse at jeg lager meg flere kategorier her..som tips til turmat, mine erfaringer med turutstyr, eventuelle tur-ruter, så andre kan gå samme turen om de vil..? Ja sånne ting..?

Og så – og dette er litt VIKTIG!!!! for de som følger meg på klokkeslettene.. Der blir det STOPP!! Jeg blir å kutte ut det faste innlegget klokka 18.00.. det er fordi jeg ser at det av og til kan by på store problemer å få det ferdig og lagt ut. Så til de som ikke følger meg på bloggen, men er innom fordi dere vet at jeg har de faste klokkeslettene..heretter kommer det innlegg på ettermiddagen – men det kan like godt komme kl.17.30 som klokka 18.00…eller 19.00..just so U know 😉 Men det om morgenen kommer som vanlig, for siden det er dagens bilde, kan jeg gjøre det klart kvelden i forveien 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #onsdag #frokost #kaffe #tankefull ####

10 kommentarer
    1. Elsker innleggene dine og syntes det er fint at du tar med dager uten tur også 🙂
      Tips til turmat og utstyr hadde vært herlig da 🙂

    2. Liker bloggen din så godt jeg at innlegg uten tur er også spennende, dagens innlegg slik som om morgenen, turutstyr er også greit å få med, er jo på tur jeg også om ikke overnatting da hehe 🙂 For meg må du blande bloggen din med det du ønsker å formidle og det du syns er givende å blogge om, følger deg uansett jeg :))

    3. jeg liker godt variasjon i innleggene,så flere kategorier høres helt greit ut,og kanskje om du kommer over dyre og planteliv der nord,så liker jeg slike ting også ))klokkeslett er ikke så nøye,en leser og skriver når en har tid til det )

    4. Jeg syns du skriver bra jeg…og ja, du kan jo lage kategorier..og legge innleggene innunder…klokkeslett er noe jeg ikke følger..her kommer det når det passer meg…og de som leser..de ser jo innom en eller annen gang..hihih.. Fortsett som før du..men lag deg kategorier…Elsker å være med deg i dagliglivet og på tur!!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det =) ..ja kategorier syns jeg virker ok 😉 Hehe..ja jeg har innsett at det er bare stress å skulle forholde meg til klokka – og da forsvinner mye av gleden.. Takk for tilbakemeldingen – og takk for at du følger meg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg