NYTER GODVÆRET

I dag ble ikke dagen helt som planlagt..starta med at både jeg og guttungen forsov oss..dvs jeg er jo ikke underlagt å følge klokka, men er vanligvis tidlig våken. Derfor var jeg rimelig fortumla da jeg våkna halv 8, med at guttungen gikk på badet..så HAN hadde forsovet oss, hehe 🙂 Men han rakk jobben, og det er det viktigste 🙂

Deretter var det å dra avgårde for å gjøre huset til venninna mi ferdig til visninga i mårra. Heller ikke det ble som planlagt..hun var kommet i en situasjon som gjorde at hun hadde problemer med å få gjort noe der – men vi løste det med at hun styra med sitt, og jeg tok huset. Var bare siste “finpussen” igjen, som støvsuge litt og få ut siste rest av søppel..yupp-yupp..gikk kjapt og greit,  det 🙂

Og nå sitter jeg bare å koser meg og nyter godværet hjemme..

Måtte å snike litt i bedet til husverten 😉

 

 

…og så ble det litt lunsj også, der ute 🙂

 

..hmm..syns nå de her kunne funnet seg et annet sted å ” ha sæ” enn på duken min, hehe =D

 

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #tirsdag #blomster #blomsterbed #sommer #sol #lunsj #insekter

 

12 kommentarer
    1. Ikke alltid dagen begynner helt knirkefritt 😉 Koselige bilder og likte blomster bilder, de insektene kan jeg så absolutt være foruten haha :)) Ønsker deg en superflott knirkefri dag videre 🙂

    2. Ida Caspara: Det er sant, hehe 🙂 Takk for det 🙂 ..vel, de insektene plager meg ikke akkurat, men kan godt holde seg et annet sted 😉

    3. godt dagen løste seg da ) greit med blomsterbedd når en selv slipper å holde orden i det ) Helt enige i det siste bilde,dei kunne funnet seg et annet sted hi hi

    4. fruensvilje: Ja ting bruker vanligvis å ordne seg..heldigvis 🙂 Og ja..kjekt å kunne nyte synet av blomster, uten å måtte luke, hehe 😉 ..tji-hi..ja ikke sant 🙂

    5. Heisann Helenemor 🙂 Æ e dæ evig Takknemlig! Både for all hjælp med huset, og alt det fine vi har ilag. Sommerklæm 🙂

    6. Så bra dere, eller du ble ferdig med huset!! DET er en god følelse når det er gjort… Høres ut som du har fått gjort masse i dag! Ha en god kveld!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Helt sant – var så glad på hennes vegne, at alt er ok til visninga nå. Og selv er jeg rimelig fornøyd med dagens innsats, ja..hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg