KLARTE IKKE PRESSET

Man skulle vel tro, at etter å ha traska flere timer ute på mårran og formiddagen..for så å sitte ute i solsteiken i timesvis hjemme på platten..så hadde jeg fått metta mi? …ne-hei! Urolig som bare det, med ei evig kribling i kroppen etter å være ute, klarte jeg ikke presset lengre enn et par timer etter middag, hehe. Så jeg røska med meg litt ting & tang, fyra opp kamo-kongen og satte kursen ut av byen.

Fant meg en trivelig, skjerma plass i ei fjæra, hvor jeg har surra rundt og tatt bilder og spist kvelds <3

 

 

 

 

Stekt brødskive og bålkaffe er bare helt knallers kveldsmat <3

 

..ikke store kar´n det der – er koppen min dere ser litt av oppe til venstre 😉

 

 

Fikk du ikke med deg de andre innleggene mine i dag? Da finner du de her 😉

ESSO
LITT STOLT NÅ
..OG ENDA LITT MER STOLT
FOLKEPARKEN – MUSVANNET

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #onsdag #kveld #kveldstur #kveldsmat #kaffe #bål #bålkaffe #bålmat #bålkos #fjæra #hav

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg