KONGESTELL & NY VRI PÅ YOGA’en

Først av alt..wow, for en kul kveld/tidlig natt jeg hadde i går. Det begynte å blåse en del – og det var skikkelig dritgøy å ligge godt og varmt i soveposen, mens vinden røska i alt rundt meg. Lykke <3

Ellers våkna jeg ganske tidlig, men gadd ikke stå opp på ei goood stund. Innimellom kom det litt regn, og et og annet hagl-korn (jada – nærmer meg portalen til galskapens rike 😉 Til slutt kom jeg meg da opp og i klærne, og fikk tatt mårrastellet. Deretter surra jeg litt med mårrastellet til kongen..både frostvæske og olje må sjekkes og etterfylles daglig.

Og av og til må festet til ene batteriet sjekkes, da det vibrerer løst..og i dag måtte det strammes 🙂


 

Så fant jeg ut at jeg skulle ta litt bilder før frokost..og da jeg ikke gadd skifte til skikkelig tøy for å gå i en søkke blaut skog, ble det å prøve seg i nærområdet, hehe 😉

Ja jeg ler, for nettopp det at jeg skulle unngå å bli så våt – og inspirert av diverse, søte små bloggere jeg følger – så begynner jeg å bli hekta på å ta nærbilder. Ergo..dere aner ikke hvilke rare, gymnastiske øvelser jeg måtte til med, for å få knipsa noen bilder – og komme tørrskodd fra det. Er sikker på at enhver yoga-instruktør ville blitt importert =D

Nært på..

Og enda nærmere 🙂

Ikke særlig fornøyd med denne, men kan jo ikke ekskludere noen, da 😉

..14 forsøk, og like mange sinnsvake yoga-posisjoner før jeg klarte å få viljen min med denna.. (forbaska vind som ødela alt)

Og en “enkel” en til slutt 😉


 

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #onsdag #midtiuka #turblogg #tur #biltur #bil #oljesjekk #kingcab #friskluft #natur #bilder #nærbilder #foto #fotografering #morgen #yoga #yogaøvelser 

 

6 kommentarer
    1. Flotte bilder!! og ja..jeg syns jeg ser deg…hihih..for jeg også ser nok passe rar ut..med tre hunder i bånd..ned på bakken, under, over på siden…også når jeg skal opp..så klarer jeg nesten ikke komme meg opp!! hihihi..herlig..lenge leve fotografering! Er trening i det!! Så bra du passer på bilen også…det trengs nok..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..det er sant..veldig mye trening, faktisk 🙂 Og klart jeg må passe på kongen..kommer ikke langt uten han 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg