LAND-HOPPING

Da jeg hadde surra meg ferdig med bolle-kjøp på Espa, fant jeg meg ei tilfeldig avkjøringen som jeg svingte inn på. Og kom til et nydelig, lite sted. Det eneste navnet jeg så, var Røysiåsen..men om det er stedsnavnet, aner jeg ikke.


 


 
Deretter surra jeg meg videre. Kom til et annet, flott sted som het Sand..

Ikke de flotteste bildene, men det er vanskelig å få med seg så mye, når jeg har biler bak hele tida, og ikke kan stoppe.. 

Til slutt havna jeg i Sverige. MÅ jo bare ha meg en runde i Charlottenberg..først på DollaarStore, deretter kjøpesenterene.


 

Er ikke mye jeg bryr meg om å shoppe..men endte da opp med litt.

Ny t-shirt, sports-bh og sokker for under 200-lappen 🙂

Og enkelte ting får jeg tak i kun i Sverige 🙂

…jaaaeh..åsså..hehe 😉

Og nå er jeg atter tilbake i moderlandet..på tur til…hmmm..aaaner ikke. Vet bare at nå har jeg fått metta mi av folkemylder, i laaang tid, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #torsdag #røddag #helligdag #tur #biltur #sverige #sverigetur #shopping #dollarstore #kjøpesenter #charlottenberg

14 kommentarer
    1. Charlottenberg..der har jeg vært mange ganger. Hvilken vei kjørte du derfra? Kanskje du er på vei mot der jeg vokste opp 😀
      Ha en fin tur videre. Koselig å se alle de fine stedene du finner og stopper på 🙂

    2. Hanne: Ja jeg syns det er så kjekt å være der. På tur tilbake nå, tok jeg av ved Skotterud, og nå har jeg passert Bjørkelangen 🙂 Takk så mye..trivelig at du liker bildene 🙂

    3. Da har du kjørt forbi Lierfoss å nå da tenker jeg…Der er barndomshjemmet mitt 🙂 Ligger rett ved veien du kjørte på. Morsomt.
      Der er det mange fine steder..

    4. Så du tok deg en harryhandel..hihih..måtte le..for det bildet med kjeks og hårfarge..der manglet bare hårfargen her på bordet..for vi har fått dilla på degresive kjeks, og i dag kjøpte mannen den andre kjeksen tuc her..så begge de er å få her i landet..og han likte den veldig godt..så vi har lik smak..hihih. ja nå må du ha fått metta det sosiale…kom deg til skogs igjen..og kos deg!! klem fra meg!

    5. en harrytur er ikke så verst )) nå har du gosaker videre på din vei,) spennende,men kanskje du kan være i ro en dag og oppleve litt av stedene også ? ja sånn en hel dag hi hi

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Yepp..harrytur må til 😉 Hmm..må være kun her nede, for jeg må over til søta bror for å få tak i den sukkerfrie digedtive, samt tuc..hehe, men så moro da, at vi har såpass lik smak :)) Og gjett..nå blir det naturen på meg 😉

    7. fruensvilje: Ja harrytur er kjekt, av og til 🙂 …vel..jeg blir så fort lei steder og folk..derfor passer det meg mye bedre å bare svippe innom stedene..noen av dem har jeg svippa innom så mange ganger, at jeg til sammens har fått med meg masse 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg