TING TAR TID

..nå MÅ jeg bare le, her..selv om jeg fikk ordna opp i situasjonen med kongen tidlig i mårres, tok det laaang tid før jeg kom til det punktet at jeg skulle komme meg avgårde. Var å surra litt først, og så hjalp jeg kompisen med et par småting..kjørte på butikken og vaska litt hist & her. Og så laga jeg moussaka til oss..for mat må man ha 😉
Og dagen den gikk, den..men så i ettermiddag bestemte jeg meg for at nå..NÅ var tiden inne for å sette avgårde. 

HAH!!..det syns ikke kompisen noe om..han mente at jeg like godt kunne være til i mårra..og få tatt meg en dusj og sove éi natt til i skikkelig seng..fnys!! & hehe..trur dere jeg var vanskelig å overtale? ..nope..”lettlurt” som få 😉 =D

Så nå sitter jeg FREMDELES på båten..men det er helt greit. For nå er jeg her av egen fri vilje, og vet jeg kan dra når jeg vil..og en siste skravle-kose-kveld med bestevennen er ganske ok, egentlig..kan bli leeenge til neste gang 😉

…et stykk “lettlurt” nordlænning 😉


 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #venner #vennskap #kompis #bestevenn #mandag #kveld #sløve #skravle #koselig

8 kommentarer
    1. Ja det er sant det…når man er der av frivilje er det noe annet..kos deg med seng og tv…som jeg ser i bakgrunn..hihih Deilig å gjøre akkurat som man SELV vil…

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er helt sant..ble noe helt annet å være her når jeg kunne bestemme det selv =) Takk..pizza og tv ble god avslutning på kvelden =)

    3. Du e no ei god og snill venninne til bestekompisen din som holda han litt lenger med selskap =))) Veldig koselig det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg