MIDDAG I KVELDSSOL

..må vel brife litt med et mat-bilde her inne, jeg også, hehe 😉
Siden serveringa på koseturen tidligere i dag, bare ble kaffe og små-snacks, fant jeg ut at jeg skulle lage meg litt middag i ettermiddagskvelden.. Guttungen har vært borte i konfirmasjon hele dagen, og var IKKE sulten.
Hmmm..hva finner man på da, tro? Rota litt i skuffer og skap, og endte opp med helstekt andebryst, chips og sursøt saus.

Lite grønt her i gården, da jeg som oftest blir dårlig av det..dessverre..
Men maten var god, den..og ble fortært ute i kveldssola, og skylt ned meg et glass rødt..og DET er jo lov, for det ER rød dag i dag..sant 😉 hehe =)

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #kveld #søndagskveld #helg #helgeslutt #kveldssol #middag #and #andebryst #chips #pommesfritte #saus #sursøtsaus

8 kommentarer
    1. Det så jo veldig godt ut..og du kan jo bare si at du MÅ få i deg masse proteiner..så da går det grønne til spille til fordel for kjøttet..hihih.. det sier mannen min.. Kos deg med rødt i glasset..det er jo sundt!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: ÅÅÅÅH..så genialt!! Det har jeg ikke tenkt på, hehe 😉 Takker..jepp..det er jo det, da 😉 =)

    3. suttung: Tji-hi..ja rødt tåler godt å bli servert uten mat til, hehe 😉 Og tro meg, ikke dyre greiene jeg drikker bestandig, heller..akkurat nå går det i El Copero =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg