ATT OG FREM ER DOBBELT SÅ LANGT..

Titten-tei..fra meg..bare innom for å ønske dere alle en riktig fin kveld videre – og skravle litt om ettermiddagen og kvelden min så langt Jeg havna da i Vesterålen sånn plutselig..og hadde tenk å finne meg en fin plass for avslapping og kos. Har ikke vært lengre enn opp og bort til Myre før, så i dag kjørte jeg forbi den avkjøringen og ned mot bl.a Bø.

Først må jeg bare si – oh steike ta..så utrulig nydelig det var nedover der. Forelska meg hodestups i et fjell..

Aner da selvfølgelig ikke hva det heter – men tro meg, det skal jeg finne ut av. For fy pokker, noe så vakkert <3 Klarte bare rett og slett ikke la være å glo, hehe 🙂

Men – selv så vakkert det var nedover der, ble det ikke noe kosestopp på meg. Det var så kort avstand mellom alle småbygdene og hyttene der, at det var klin umulig å finne en ok plass..kresen som jeg er på dette med for mye folk..

Ble ikke mye til bildetaking  heller, underveis..

Og i tillegg begynte været å bli vanskeligstilt..det haglet, faktisk (ok, ikke et godt nærbilde, men det ER ei hagl-kule, hehe)

..skikkelig “godvær” på tur..


 

Så jeg kjørte en rundtur, helt ned forbi Bø og opp igjen, og så kursa jeg meg vekk fra hele Vesterålen…fnys!

Fortsettelse følger, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #kveld #tur #biltur #Vesterålen #hagl #haglbyger 

8 kommentarer
    1. Et mektig vær!! og fysj..ja det så ikke noe hyggelig ut det været…Kos deg videre! og det fjellet, med vannet så helt herlig ut!!

    2. suttung: Nei dessverre..men ikke på grunn av feil terreng – men på grunn av min egen idiotiskap – som glemte medisinene mine…!! 😉

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei det var surt og kaldt når jeg beveget meg uttafor kongens lune “armer”..men kosa meg, ja det gjorde jeg 😉 Og ja – det fjellet var helt utrulig <3

    4. Margrethe: Ja det er nyyydelig rundt om her – så du har noe å glede deg til, ja..krysser finger og tær for at været klaffer og blir kanonbra =) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg