EN LANG DAG

Da går det jaggu mot kveld her – og det kjennes på skrotten at jeg nesten ikke sov i natt, og har vært i full aktivitet i hele dag. Men det har vært en flott dag, der mye har skjedd – så jeg kan ikke være annet enn takknemlig =)

Satt ei lita stund på utsiden her nå i kveldingen, og lepja som vanlig på kaffe. Ville trekke litt frisk luft før natta kommer smygende. Og mens jeg satt der og små-filosoferte for meg selv, ble jeg oppmerksom på en utrulig kul sky som hadde dannet seg et stykke til siden og bak meg..fantastisk..så jeg lar den laaaange skyen symbolisere den laaaange dagen jeg har hatt – og sier med det, takk & go´natt 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #kveld #tirsdagskveld #himmel #sky #skyformasjon #natt #godnatt 

6 kommentarer
    1. Så flott formasjon..skyer er magiske..så ja..den ga nok et tegn om en lang dag..hihih. god natt! og sov godt!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..ja du har nok rett i det 😉 NÅH er det sengetid her – så nattinatt og sove så godt, du også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg