SMÅPJUSK OG TVANGSVASKING

Etter en koselig mini-skogstur i formiddag, dro jeg da til venneparet i nabokommunen og fikk gjort unna det som sto på agendaen der..pusse over og male første strøk på ei hylle..

 

 

Da jeg var ferdig der, susa jeg hjem og fikk ei trivelig skravlestund med søstera mi, gubben og to av ungene hennes. De har vært en snartur i byen, og stakk innom mens de ventet på ferga tilbake.

Deretter fant jeg ut at det var på tide å brette opp emene og gjøre noe seriøst til gangs her hjemme. Har gått ei halv evighet og skulle vasket kjøleskapet – men har brukt den “unnskyldniga” for å slippe, at jeg skulle ta det da jeg flyttet ut av leiligheta..meeen..siden jeg nå får fortsette å bo her på ubestemt tid – ble det tvangs-vasking…i den forstand at jeg følte meg veeelidig tvunget til å få rengjort det hersens kjøleskapet, før jeg får hybelkaniner der også, hehe 😉 =D

Og nå er det litt middag som står for tur – blir veldig enkelt – fiskekaker og potetmos – og så får vi se hva resten av dagen bringer =)

 

#blogg #tirsdag #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #småjobbing #male #pusseopp #familie #familiekos #vaske #kjøleskap #husoghjem #husligesysler #middagstid 

8 kommentarer
    1. frodith: Hehe, ja det vil jeg tro han har 😉 ..du får prøve det..jeg syns de er best stekt – og så stekefett til..og tyttebærsyltetøy 😉

    2. jeg må flire av både din og frodith sin vri p fiskekakemiddag =) ei med spaghetti til og ei med potetmos og tytteærsylte hi hi ,men det er helt sikkert supergodt begge deler ))

    3. Godt med alt som er unnagjort..og ja..jeg burde ha fryst av og vasket frysern!! og den blir utsatt gang på gang..i morgen..ja da skal det gjøres…hihih. flink er du! ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: …ja det er utrulig hva man skal gjøre..i morgen 😉 =) Takk for det..og en riktig god kveld til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg