BADENYMFER

Etter en god del sløving – og intens stirring på en serie på Netflix, satt jeg å bladde litt i gamle foto-mapper, på leiting etter noe som kunne gi litt sommerfølelse..(nope – ble ingen ting av stepping og jodling, hehe =P ..se gjerne forrige innlegg).
et kan trenges litt inspirasjon på den kanten, med tanke på at det enda snør her..og tro meg, gleden ble stor da jeg fant dette gullkornet av guttungen og ene søskenbarnet hans – tatt for maaaange år siden. Blir vel ikke så mye mer sommer enn det 😉


 

Og med det sier jeg takk & go´natt..og sove så godt nu,da..alle dåkker flotte folkan =)

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #kveld #mandagskveld #bilde #foto #gammeltfoto #minner #glede #latter #sommer #bade #basseng #vann #familie #venner #vennskap 

6 kommentarer
    1. Godt å ha bilder å se tilbake på..når snøen laver ned..uff…syns litt synd på dere…her er det vår og snart sommer! ha en god ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Skal innrømme at man begynner å bli litt lei, alle og enhver her oppe nå..meeen..vi vet hvor vi bor – og velger å holde oss her – så da skal man ikke surke for mye, hehe 😉 Takk – og en god dag til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg