MED BLANDEDE FØLELSER

Sitter på ferga fra Stangnes (Harstad) til Sørrollnes (Ibestad) og glor utover fjorden. Liker havet – men ikke å sitte på ferger..det tar sånn tiiiiid..hehe 🙂


 

Er på vei hjem til Andørja med et nytt flyttelass som skal lagres der..i huset etter mora mi.


 

Søstera mi bor jo der med mannen, og det er meninga jeg skal sove over der til i mårra. Det er så rart..har bestandig blandede følelser når jeg drar dit. Var ikke noe særlig glad i å være der når mora mi bodde der..var snakk om bare noen få ganger i året. Og så prøvde jeg å bo der alene, når mamsen havna på sykehjem. DET gikk faktisk veldig bra – men da var det mitt forhold til enkelte av øyfolket som skurra, pluss at det ble for stort for meg å gidde å holde styr på – så jeg flytta. Og nå bor altså lillesøstera mi der. Koselig å komme dit på besøk, bevares – men likevel – det er så mange hendelser som er knyttet til årene der – minner – absolutt ikke bare gode..meeen..ting som har skjedd, kan man jo ikke gjøre noe med uansett..og det er jo noe helt annet å dra dit nå, da. Men likevel..

Akk ja, sann..må man tyne seg gjennom en grufæl fergetur, blir det “trøstespising”, hehe =P


 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #fredag #helg #hav #ferge #fergetur #kaffe #svele #kos 

6 kommentarer
    1. Liker ikke aa ta ferge heller. Det gaar saaaaa traegt at… :,D
      E bruker aa lese, da gaar det litt fortere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg