2,5 ER BEDRE ENN 0

Yezz..klarte faktisk å svime av rundt 4 i mårrest – og fikk sove til nesten kvart på 7..altså godt og vél 2,5 time..wuhuuu..det ble søvn likevel =)

Så happy som bare det, klaska jeg på kaffetrakteren og rasa inn og fikk røska guttungen opp av senga..vel..røska og røska..han var like rolig og avslappa som vanlig, han..hehe. Husker en gang han var liten – kanskje 10 år..jeg hadde han og to av tante-ungene mine (som da var 8 og 9) med meg hjem til Andørja på besøk til bestemora. De var såååå treige å få opp om mårran – så jeg tenkte “HMMMM & HEHE” – og flerra opp soveromsdøra der de all tre lå, mens jeg hylte som en gal indianer og dunka vilt og uhemma på et grytelokk… Tante-ungene mine sto bokstavelig talt i senga, ville i øynene…mens guttungen? Hah!! Han løfta så vidt på hodet – titta på meg – rista på hodet og la seg ned igjen…trur dere han er bra bedagelig anlagt, eller?…(og en smule vant til moras galskap 😉

Uansett..opp kom han seg rimelig kjapt i dag – mot løfte om varme “french-toast”..bruker vanlig grovbrød, melk i stedet for fløte og variert pålegg..i dag var det jordbær- og bringebærsyltetøy =)

 

Da guttunge var kommet seg avsted på jobb, tok jeg kaffekoppen med meg og satte meg ute ei stund.
Litt kjølig i bare pysj & pledd enda, men deilig likevel.

 

Skal til Kvæfjord litt senere i dag og få gjort unna det arbeidsstykket jeg skulle ta på tirsdag. Er greit å ha de faste timene i måneden – og vite at jeg kan ta dem når som helst. Kan jo bli ei lita utfordring når jeg ikke bor fast her lenger, da – men alt ordner seg for snille piker, hehe 😉

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #minner #morgen #frokost #frenchtoast #kaffe #friskluft

8 kommentarer
    1. Det var da lite søvn..Du må ha en god ny dag! Så morsom måte å våkne på for barna..eller ikke….hihihih.

    2. det var ikke mye søvn det dere,håper du holder deg våken i dag da hi hi .
      Tror gutten din er litt vel bedagelig annlagt og stoler litt for mye på sin mamma.Er han gammel nok til å være i jobb,bør han lære å komme seg opp og til jobb på egenhånd,jeg snakker av erfaring ))

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Njaaa..som sagt – det er mer enn ingen ting 😉 Hehe..trur ikke de var heeelt enig, nei…hehehe =)

    4. fruensvilje: Hehe..joda..går bra, det..har god trening på lite søvn 😉
      Vel – joda, han stoler nok liiiitt for mye på meg – men saker er at han har bodd for seg selv og klart seg bra – nå er det bare en “mellomstasjon” hos meg..han flytta inn i mars – og flytter ut igjen når jeg selv flytter på meg i løpet av denne måneden..så da er det liksom ikke SÅ farlig om jeg skjemmer han bittelittegranne bort, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg