JODA – TID TIL LUNSJ MÅ MAN HA

Kjenner at vi begynner å få tidspress, nå..hos ho venninna mi med huset, altså. Hun har bestilt flyttebil til den 25 – altså fem dager til, og vi har enda nesten halve huset igjen som skal sorteres og tømmes. Det som er så synd, er at det ikke er noen andre som kan komme å hjelpes til, så jeg er SÅ himla glad for den turbo-effekten jeg kan slå på når jeg vil..så vi SKAL få dette i havn..BASTA!!.hehe =D

Men – uten mat og drikke, og alt det derre der – lunsj måtte vi jo ta oss tid til – og i dag valgte jeg å sette meg ute på trappa der for å få luft. Den er under en veranda, så da hadde ikke noen betydning om det så haglet små-djevler..

Nå gjorde det da heldigvis ikke det..men det blåste godt, og veksla mellom regn, slutt og små solglimt. 

Det var i alle fall godt med lunsj – og ikke minst å få litt luft – så da er det bare å hive seg i jobbinga, igjen 😉

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #jobb #vennskap #pause #lunsj #friskluft 

4 kommentarer
    1. Du er så flink til å være ute uansett – sånn som jeg prøver også! Blir ikke så mye spising ute utenom på turene i helgene da. Klem 🙂

    2. Margrethe: Joda – er vel ganske “hyper” på det å være ute..og det er bare rett og slett blitt en vane å ta mange av måltidene utendørs. Men det er jo supert å være ute, selv om man ikke spiser på turene =) Klemz til deg =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg