WOW – PÅSKEFROKOST – I “EGET” HJEM..

Satt seriøst å lurte på om jeg skulle ta frokosten med meg og kjøre ett eller annet sted i dag også – men så gikk det opp for meg, dette er første gang på flere år at jeg har kunnet sette meg ned under “eget” tak og nyte påskefrokosten. 
De to siste årene har jeg nemlig vær sjåfør for guttungen og en kompis, som skulle på TG (the Gathering) i vikingskipet på Hamar.. (for de som ikke vet hva det er, så er det tusenvis av datafrelste ungdommer som møtes for å spille, konkurrere og kose seg bare værre 😉 

I alle fall..i fjor satt jeg da på et lite hostell i Hamar, og brukte mesteparten av tiden til å kjøre rundt i distriktet og jårre for meg selv, med primusen på slep..og året før, slengte jeg guttene av ved vikingskipet, og kursa meg lengre nedover – og selve påskedagen satt jeg et eller annet sted i Finnskogene – ved et lite vann – og drakk bålkaffe og tenkte på hvor heldig jeg egentlig er.

Så derfor – i dag valgte jeg å holde meg i ro hjemme – for da jeg snart må ut herfra – og ikke aner hvor jeg befinner meg til neste påske – kan dette være siste påsken på flere år jeg kan fikse meg sånn her type frokost 😉

..og så har jeg jaggu litt påskepynt også =)

..OG eget påske egg…hehe..æ har da virkelig ingen ting å klage over 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hjem #hjemmekos #kaffe #påske #frokost #påskefrokost #påskepynt #påskeegg #takknemlig

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg