DEN STORE ESKE-JAKTEN

..jepp..i dag har jeg virkelig flydd i ring, hehe.. Hadde avtalt med venninna mi (jepp – hun med huset som skal selges) at jeg skulle hente henne på morgenen, og så skulle jeg hjelpe henne med å få tak i esker og begynne og pakke ned ting i huset.

Hun sliter dessverre med en par “skumle” diagnoser, som gjør at hun må ta ting i et rolig tempo – derfor jobber jeg og hun godt i lag – for jeg er bokstavelig talt hyper når jeg setter den siden til. 
(..kanskje en grunn for at jeg er blitt døpt Turbotøtta og tante Turbo av venner og kjente..eeeh..vel..at det var kjøreskolelæreren min som døpte meg Turbotøtta, trenger vi ikke snakke høyt om, hehe 😉 )

I alle fall..etter 1,5 times kjøring og 6-7 butikker..esker ble det…26 i tallet – stablet både bak i kassen og inni bilen (og nei – jeg kjørte ikke rundt med eskene slengende sånn..de på toppen er de som var inni 😉 )

Jadda..så var det bare å hive seg i pakkinga, da..og etter en del timers intens jobbing med å pakke, stappe og stuve – ble det påskeferie. Mest fordi vi var fri for esker, hehe.

Så da dro jeg først på en shopping-runde..må jo ha LITT mat i påska, da..og – siden guttungen skal jobbe i ettermiddag/kveld, heiv jeg like godt på meg tur-klærne, drefsa litt ekstra godsaker i sekken, og kjørte ut for å lage meg middag.
(…kremt..og selvfølgelig “dessert” følger med på lasset, da det garantert blir bålkaffe i tillegg =P )

Er vel ikke sannsynlig at jeg får noen bilder med i dag fra den turen – men – det kjæm ein dag i mårgon, også..eller noe sånt =D

#blogg #hverdag #hverdagsliv #jobb #pakking #tur #turliv #utpåtur #friluftsliv #natur #vår #vårfølelse #middag #turmat #nordnorge

 

4 kommentarer
    1. Margrethe: Hehe.takk for det.<3 Joda..jeg lever og ånder for å være mest mulig ute - og så smaker jo maten sååå mye bedre utendørs 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg