..SNØ…IGJEN..!!

Skal innrømme at det var nummeret før jeg ble SUR med det samme jeg titta ut av vinduet i mårrest. Det hadde jaggu snødd i løpet av natta. Og det som var begynt å bli så avbæra og alt….buhuuuu!
Men – jeg har en klokkeklar tro på at dersom jeg klarer å vri hodet litt, og komme opp med bare én positiv tanke i forbindelse med det som irriterer meg – så vips! er dagen berget. Og det slo til i dag også – for jeg tenkte: Hmmmm…det er jo ikke SÅ mye som er kommet ned..og når sola kommer, blir dette rett og slett smelte-snø. Pluss – det ble jo straks litt “renere” ute, når det hvite la seg på gjørma =D

Men jeg skal innrømme at jeg svelget tungt et par ganger, da det litt senere på dagen bokstavelig talt haglet rundt ørene på meg..

Og ellers, da..litt jobbing ble det i dag også. Ting tar tid – men fikk gjort ferdig et skap jeg har drevet på å montere hos et venne-par av meg..OG vatret det opp – selv om det kan se litt skakt ut på bildet.. =D

Er glad for at jeg er såpass nevenyttig av meg – for dette er da en del av de type jobber jeg tar på meg..og litt sparkling & maling og sånt, så lenge det ikke blir for store prosjekt å gape over..og – dersom det er tapetsering – at det ikke er ALT for mye mønster som må stemme overens..
Ellers er det vel bare fantasien som setter grenser for hva jeg egentlig kan ta et skippertak i, hehe 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagslilv #nysnø  #hagl #jobb #skruing #montering #skap #klesskap #nevenyttig #handywoman 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg