SLØVEDAG

God søndags kveld, folkens. Her i heimen har det vært en veldig rolig og bedagelig dag. Joda, jeg har fått gjort unna en del kurs-arbeid som jeg IKKE fikk gjort i går likevel, men ellers – sløving på høgt plan.

Lå strak ut på sofa tidligere i dag, og hørte på koselyder i stillheta. Vinden som ulte på utsiden og pisket snø mot vinduene. Vaskemaskinen som brummet svakt i det fjerne. Jevn tikking fra varmovnen når den slo seg ut og inn. Jepp..jeg ELSKER sånne lyder.

Etter middag bestemte jeg meg for å ta meg en tur ut i ruskeværet. Har bestandig vært fascinert av naturkreftene, og kommer jeg over skikkelig uvær, så det hyler rundt ørene, er jeg lykkelig. Og er det lyn & torden inne i bildet..ooooh – DA er livet mitt perfekt, da.
Nå var jeg ikke fullt SÅ heldig i dag, men det var fantastisk godt å være ute i skikkelig frisk bris, uansett. Så nå er jeg opp-ladet og good to go for å møte mårradagen og ei ny uke =)

Her er utsikt mot Hålogalandsbrua ca.midt i bildet. Det er ei bru som er under bygging og skal gå over Rombaken, og forkorte avstanden mellom Bjerkvik og Narvik.

Fine vær-skya..

Yezz…æ er HAPPY når det bløs, hehe.


#søndag #sløving #natur #vind #blåst #uvær #hav #bølger #fjell #skyer #glede #nordnorge

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg