YEPPZ..ENDA EN KOSELIG TUR

Wohooo folkens – trur dåkker jaggu ikkje det blei koselig tur på mæ i dag også?
Etter at jeg hadde vært å handla litt avglømte varer på butikken, bestemte jeg meg for å ta meg en tur til Evenestangen i godværet. Og så fikk jeg plutselig en idé om at jeg skulle invitere naboen med på tur. Vi har jo sykt mye felles når det kommer til sånne ting – så da var det bare å la det stå til.. og joda – han lot seg friste – og en liten times kjøring etterpå, var det klart til å bare nyte dagen. Det var litt snø der enda – særlig en skavvel rett i innkjøringa..men… har man offroad´er, så har man..så snøskavvel ingen hindring, hihi..

Det var en utrulig flott dag..mye sol i støytan og lite vind..og en fantastisk utsikt..

Og vi fikk oss både bålkaffe..

..og noen særdeles svartsvidde pølser, som gikk ned på høykant.

Ja – og litt ekstra kaffekos måtte også til 😉

Og litt mer utsikt..

Veit egentlig ikke hvor lenge vi var der – men med koselig skravling føyk tida av gårde..og for å bruke litt ekstra tid, surra vi oss videre til utkjøringa i nærheta av Bogen før det bar hjemover igjen.. (jada..for de lokalkjente)

Så som dere skjønner, har min dag vært super så langt.

Hvordan har din dag vært, da?

Nå skal jeg gjøre bittelittegranne til gangs her, mens jeg venter på at klokka skal gå..for guttungen kommer nemlig litt ut mot kveldingen for å spise middag og sove over her, siden han skal kjøre meg til sykehuset i Narvik i mårra tidlig..

So CU L8R

10 kommentarer
    1. Håhåhå de pølsene var svartsvidde!!! Men det var jo helt toppers det, husker jeg fra barndommens grillede pølser på bål 🙂 Godt stekte er kanon!
      Koselig med tur ut og kjenne på sola so varmer og nyte naturen 🙂 Herlig!

    2. Hihi, jeg elsker litt godt stekte pølser, men disse så nok litt vel forkullet ut for meg.
      Bålkaffe er tingen, og noe jeg husker fra bærturer sammen med foreldrene mine. Ikke så glad i plukke bær, men hyggelig p være på tur 😉

      1. ..kremt.. ja de ble kanskje litt vél drøy, men de gikk som sagt ned på høykant, hihi.
        Ja bålkaffe er vel noe av det beste som fins, spør du meg.
        Er heller ikke så veldig glad i å plukke bær, så jeg skjønner deg godt 😉

    3. Så herlig tur og koselig å be med naboen, det var hyggelig gjort det..
      Deilig bål og svarte pølser, hehe….
      Flotte bilder! Lykke til i morgen ❤️ klem…

      1. Hahaha..skulle tru det ja – men dessverre høres i alle fall jeg ut som ei hes skjære enda, tji-hi 😉
        Og ja, turen var aldeles nydelig – og jeg er kjempeglad for at han ble med. Trur nok ikke det blir siste gangen heller.
        Klemziklemz ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg