SÅNN KAN DET OGSÅ GJØRES..

Tidligere i dag var jeg jo ute og kjørte litt, og hadde lunsj på glattisen.. For meg var det en fantastisk, hærlig tur – fordi jeg finnes ikke redd for å kjøre – uansett vær eller vind. De som har fulgt meg lenge, vet jo litt om dette – hvordan jeg har farta dette landet opp & ned, og på kryss & tvers over flere år..og før C19 gjorde sitt inntog, farta jeg akkurat like mye i Sverige. Nå blir det dessverre mindre kjøring pga økonomien – så jeg har valgt å sette NED kjørelengden min til “bare” 30 000..og det sier jo kanskje litt om meg og min kjøreglede, da 😉

Men det var litt utenomsnakk.. Når jeg var ferdig med lunsjen, ble jeg sittende ei stund og bare nyte roa..helt til det kom en gedigen trailer snirklede inn på utkjøringa jeg sto på..og stilte seg med motoren i gang på sida av meg..

..og sjåføren sjøl hoppa ut og rasa rundt og lempa på kjettinger som en superhelt..
“Hmmm”..sånn kan det også gjøres, tenkte jeg.

Nå skulle han etter hvert videre i min kjøreretning – og det gadd jeg da IKKE å stå å vente på.
Derfor surra jeg meg i retning hjemover før han rakk å komme foran meg – og var kommet kanskje halvveis tilbake – der sto det en stakkar jævel bokstavelig talt på tverra i grøfta..og da jeg passerte han, så jeg at det var et vogntog – som var temmelig “knekt” på midten..
“Du godeste” tenkte jeg da..sånn kan det tydeligvis også gjøres…

Uten noen videre overraskelser på min vei, kom jeg meg hjem etter hvert..og parkerte kjerra på plassen min. Og når jeg kom inn i leiligheta, ble jeg stående å studere tingenes tilstand litt.. Nå er det kun mannfolk som har parkeringsplasser bortover denne sida – og så meg, da.. Og ser man bort i fra den lille saken med snø på taker, som faktisk har stått innesnødd i hele vinter – er det kun undertegnede som har hele plassen sin måkka – og dermed faktisk har plass til 2 biler i lengda..
Hehe..”Sløkkis-mainnfolk” tenkte jeg da..sånn kan det definitivt også gjøres, ja..

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg