..FARVEL NORD-NORGE..ATTER EN GANG

Yeppz, nå tar jeg enda en gang farvel med nord-Norge og kurser meg nedover i landet i stedet.

..dessverre er forholdet mitt til kjæreste og samboer plutselig over..men!!! Ingen vonde ord skal sies i forbindelse med dette. Trist? Ja, helt vanvittig, faktisk..men av og til blir det bare sånn. End of story!

Men nå står jeg atter en gang bokstavelig talt på bar bakke. Og har absolutt ingen mulighet til å leie meg et eget sted med det første – så nå er planen å plage søstersen på Østlandet, på ubestemt tid. Jeg har på nytt måttet legge jobbinga på is, stuet vekk og ellers kvittet meg med eiendeler, sånn at jeg nå – “fri og frank” fra materielle byrder, kan sette kursen ut i den store verden for å se hva den har å by på..for tru mæ – som den stafe..a æ e – sjøl kor hardt æ går på trynet, så står æ han av, og lande bestandig på føtter’n😉 For å si det sånn, jeg har vært gjennom akkurat dette så mange ganger nå, at jeg er blitt reine proffene, hehe 😂

SÅÅÅH..nok surk..

I går kveld gjorde jeg meg ferdig med siste rest av pakking, og fikk trødd de få tingene jeg hadde lyst til å ta med, inn i bilen..

..og tok meg så en siste, avslappende kveld i nord, før livet starter fra scratch igjen 😊

Våkna som vanlig til liv ganske tidlig i mårres, og fant ut at det er jo ingen grunn til å sitte å vri hodet unødvendig i et hus som ikke lenger er “mitt”, så jeg lukka & låste etter meg – og satte kursen resten av livet mitt 😊

I skrivende stund sitter jeg på ferga mellom Lødingen og Bognes, og venter på at tida skal gå..jeg er IKKE stor fan av lange fergeturer, for jeg holder på å kjede rævva av meg, LOL😂

Men før jeg kom til fergeleiet, tok jeg meg nå tid til å stoppe og ta et par bilder…sånn siste farvel..i alle fall for denne gang..

Hadde “følge” av hurtigruta en liten bit..snakk om å være nesten oppi fjærsteinan..

Yeppz..nysny i fjella, rundt 1000 moh..brrrrr!!

Og et siste blikk – ut av vinduet på ferga – før den tøffe-tøffa sæ ut fra land 😊

..og så var vi ute på bøljane blå..

Og sett sånn..der ble vi jaggu tatt igjen av hurtigruta jeg hadde følge av i mårres..som nå er på full fart sørover mot bl.a Svolvær 😊

Når neste innlegg fra meg kommer, aaaner jeg ikke..har null stress med noe som helst, og skal starte med å komme meg ned mot Fauske i første omgang.. 😉

 

 

10 kommentarer
    1. Ja sånn er det…… Ønsker deg lykke til fremover <3 Og kanskje godt å komme sørover en tur – og ta det derfra.

      GOD TUR og kjør forsiktig!!!

    2. Det er ikke enkelt når livet blir snudd sånn opp ned på den måten. Da raser du forbi her, eller har gjort det nettopp 😀 Lykke til videre på E6 . Tvi. tvi… og kjør forsiktig 🙂

    3. Har lest meg opp litt nå, og at livet tar nye vendinger har du taklet så mange ganger. Leit at du må starte litt på nytt igjen, men håper det blir bare enda bedre. Lykke til med livet og veien videre. God klem 🙂❤

    4. Du må være laget av et eget, helt spesielt materiale mange andre ikke er beriket med 👍👍 Måten du håndterer situasjonen du har havnet i er bare helt beundringsverdig! ❤ Ønske deg masse lykke til ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg