DEN BESTE DAGEN I MÅNEDEN

Jeg har så absolutt mange gode dager i løpet av en måned..men den dagen trygda kommer, et likevel den beste. For da kan jeg stakket stund late som om jeg er “kongen på haugen”..som i dag..hadde shoppa alt som sto på lista mi, av vått & tørt som jeg følte jeg MÅTTE ha.. og så kjøpte jeg en SVÆR proteinbar (som jeg åt med det samme..) samt 2 greske yoghurt jeg aldri har sett før..med mintsmak, faktisk..

Tja..den likte jeg faktisk..absolutt ikke noe fremtredende mintsmak..akkurat passe, syns jeg..

Ohooo…yeppz, æ leve råflott..5 minutt i måneden, hehe.. For selv om prisene murra i bakhauet, nekta jeg plent å tenke over det mens jeg sto og betalte. Litt syns jeg at det må være lov å unne seg utenfor budsjettet.
Dessuten ble de dessert til meg og guttungen som kom innom på middag, så da var det liksom litt extra lov 😉

Yeppz…middag ho gamla har gleda sæ til..

Og nei – ingen fremgangsmåte på matlaginga her, for jeg tenker at alle kan vel lage nachos? ..så DET blir for kjedelig å skrible om.

Ellers har dagen tusla seg fremover i røkk & napp.. Det er kommet et tonn med snø igjen, men sjøl hvor kjipt jeg syns det er – er jeg likevel utrulig takknemlig for at regnet tok med seg en del av det som var kommet fra før…og ikke minst at brøyremannskapene hadde rukket å få unna en masse sørpe og is.

Nå er da guttungen dratt hjem til sitt igjen, så da blir det garantert sløving på denna skrotten resten av kvelden..og jeg truuuur ikke det kommer mere jårr i fra meg i dag 😉

Og har du gått glipp av noen av de andre innleggene mine tidligere i dag, finner du de her:

NASA til mårrakaffen
Tekniske problemer er no dritt
Ørna som ble kidnappa av snykovet

 

 

10 kommentarer
      1. Whuuuut??? 😱 Hørt på hælvete 🤪🤣🤣 Nei det er vel ikke for alle..og jeg skal innrømme at jeg var litt skeptisk. Men jeg elsker å teste nye smaka, så jeg måtte bare 😉

    1. Oj, blir helt imponert over at du greier å skrive så mange innlegg på en dag. Jeg kan ha problem med ett. Ellers er det viktig å unne seg noe, kunne glede seg, om det bare er for fem minutter. Og så er det ekstra koselig med besøk av sine, da må en også kunne kose seg. Det finnes andre dager til å dra inn livremma. Klem<3

      1. Tro meg, det er ikke bestandig at jeg er like aktiv med bloggen..har hatt perioder der jeg ikke har klart å skrive et ord på dagesvis.. 😉 Men akkurat nå er jeg i en god periode 😊
        Og helt enig, litt kos av og til må være lov..nok av dager ellers til å være mer nøktern 😊 Klemmerz ❤️

    2. Jeg er glad i mint, men ble litt usikker på yoghurt og mint sammen. 😉 Men som du skriver, så var det svak smak, så da er det sikkert godt ja 🙂 Godt å kunne unne seg litt ekstra når pengene har kommet inn. Vel undt! 🙂 Klemmer til dagen din <3

      1. Hihi..akkurat samme reaksjon som jeg hadde med det samme..og jeg ble i alle fall positivt overraska. Er noe med det der å tørre å prøve..og så er jeg jo også sånn, at OM jeg ikke hadde syntes noe om den, hadde jeg kommet til å spist den likevel, så jeg ikke hadde kasta bort pengene. Og ja – det er utrulig deilig å kunne koste på seg bittelitt av og til =) Tusen takk for det <3
        Klemmerz tilbake fra nord.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg