VERDENS KULESTE VEKKERKLOKKE

Ja det hadde jeg i dag, det er jeg brennsikker på. Sov jo under åpen himmel i natt også..denne gangen på Hardangervidda..og hadde tulla meg selv skikkelig inn i min høst-kamo-fargede fjellduk i løpet av natta. Og ca.halv 7 i morges, kom det en fugl å landa på meg. Aner ikke hvilken. Den titta nysgjerrig ned i et hull i bakken den trodde den satt på – og skvatt noe forferdelig da den så fjeset mitt, hehe. Trur den kjefta på meg, for den skvæka & skvatra noe helt vanvittig da den fløy avgårde 😉

Men lys våken var jeg..og siden jeg ikke fikk noe bilde av vekkerklokka, hiver jeg med et par fra i går kveld..

 

Og et par-tre fra i dag..

Vakkert å våkne til 🙂

Mens jeg lå der, begynte det å regne..så jeg pakka sammen og bærte tingene ned i bilen. Så gikk jeg og fotograferte ei flott, fossende elv mens jeg venta på opphold, så jeg kunne lage meg mårrakaffe 😉

 

Ha en riktig god dag da, alle sammen 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #helg #søndag #morgen #vekkerklokke #sovepose #fjellduk #jerven #jervenduken #elv #vann #foss

12 kommentarer
    1. Margrethe: Ja det er det jeg har sagt..jeg er velsigna, som kan leve sånn som dette 🙂 Går seg nok til..opphold akkurat nå 😉 Klemz

    2. Herlighet hvor jeg hadde hoppet høyt om en fugl landet på meg…ja jeg våknet til kråke skrål i dag..de lagde et helvetes leven utenfor vinduet mitt..grrrr…Håper det snart letter, og du får lagd deg kaffe..men du klare det nok uansett..for kaffe må man ha!! Nydelig sted du har funnet! litt snø og greier…det liker jeg ikke..men greit i fjellet da… ha en god dag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihi..nei heldigvis er jeg ikke så veldig skvetten av meg 😉 Oooh..sånt er SÅ irriterende..særlig hvis man ligger i sin dypeste søvn.. Joda..letna ganske kjap – så mårrakaffen er berga 😉 Er heller ikke glad i snø, men litt..sånn som her, såpass høyt oppe, er ok 🙂 Takk..og en god dag til deg også 🙂

    4. det var nok en menin i att du skulle bli vekket før regnet kom skal du se hi hi ,men jeg hadde hoppet himmelhøgt.Vakkert i fjellet ,men ser litt kjølig ut siden snøen fortsatt ligger der,men rekner med att du ikke fryser når du sover

    5. fruensvilje: Ja ærlig talt, så trur jeg det var ei mening med det, ja 😉 Var ganske kveldskjølig, men jeg har knallgod sovepose, pluss extrem-varianten av fjellduken..så det skal mye til før jeg fryser :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg